Huutokaupat - Harrastukset

Zuzannah

kulta kattelee usein netistä että missä on huutokauppoja, ja etenkin panttilainaamon huutokauppaa se odottaa innolla täällä turussa, kun kolme kitaraa ei riitä, tahtoo vielä lisää :roll: niitä saa kuulemma halvalla hyviä huutokaupoista...

ite en niinkään oo huutokaupoista kiinnostunu, en edes huuto.net -sivustolla oo käyny :shock:

Sivut

Kommentit (47)

Lips_

Ajattelin pistää tälläsen aiheen alulle! :)
Eli, huuteleekos kukaan netissä huutokaupoista mitään? Ite oon innostunut nyt huutamaan tuolla huuto.net:issä! :P Kyllä sinne rahaa saa palamaan, kun noi postimaksutkin pitää yleensä ite maksaa... Addiktiohan tästä kohta syntyy. :lol:

Itse olen huutanut rahapusseja ja koruja. :) Ja itellä siellä on myynnissä vaatteita, laukkuja sun muita.

Keskustelua, keskustelua.. :wink:

Shandy

Mää kävin kattoon pikaisesti, en uskaltanut olla kauempaa :D

Oon vähän semmonen et innostun aina tilaileen.. :oops: Henkkamaukalta ja josefssonilta ja ellokselta ja ja ja ja.. Siis vaatteita ;) En vaan ikinä malttais palauttaa jos sattuu käymään niin et kaikki onkin sopivia, ja sit sorrun ostaan kaikki ettei niille vaatteille tuu paha mieli kun ei pääsekään mun kaappiin ;) Ja sit syönkin loppukuun makaroonia kun ei oo varaa muuhun :(

Eli siis mua ei pidä opettaa enää yhteenkään paikkaan mistä voi tilata jotain. :lol: (toi kyl kuulostaa hauskalta paikalta.... )

Jeii

Mie olen huutanu yhden laukun sieltä. Katsellut satunnaisesti ja miettinyt, että se vois olla tapa päästä eroon tästä liiasta tavaramassasta. Siellä on vaan niin hirvittävästi kaikkia tarjolla, että hyvää tuuria on, jos joku sattuis minun tavaran ostamaan.

*Sandy*
brunetti1981
Olen koukussa huuto.nettiin :D ja myyn sielä omia juttuja, helppoa ja kivaa! :D

hitsi, nyt aloin itsekin selaamaan sitä (lähinnä laukkuja :P ) . Mä oon niin helposti yllytettävä :D Poikaystäväkin sanoi, että toivottavasti et nyt liikaa kuitenkaan innostu.. :oops:

brunetti1981
*Sandy*
brunetti1981
Olen koukussa huuto.nettiin :D ja myyn sielä omia juttuja, helppoa ja kivaa! :D

hitsi, nyt aloin itsekin selaamaan sitä (lähinnä laukkuja :P ) . Mä oon niin helposti yllytettävä :D Poikaystäväkin sanoi, että toivottavasti et nyt liikaa kuitenkaan innostu.. :oops:

laukkuja varsinkin olen sieltä huutanut! :D Varo, jäät vielä koukkuun! Hih! :lol:

brunetti1981
figaro
Jep.. Ihan jotain uskomatonta :lol: Varmasti olen ollut väsynyt, kun tuon olen keksinyt :D :D :D

Voi ei :lol: Hih, sun täytyy tehdä uusi?! :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat