"Aikuisten värityskuvia?" - Harrastukset

vihollinen
SunLion
ei nalle puh oo lasten juttu :shock: ...

mutta tajuun kyllä mitä tarkotat..

Mikset ite koita piirtää mallista, rajata tussilla ja värittää?

ei ookkaa :D toki mäkin nalle puhista pidän, mutta en niin paljon että niillä haluaisin seinäni vuorata :D

Koska en ole lyötänyt edes mitään mallia, mikä olis hyvä.. Vaikeaa..
Pitää kai mennä jostai taideliikkeestä kysyy olisko myynnis semmosia.. Ku joissain ainaki on.

Sivut

Kommentit (18)

vihollinen

Eli siis ku mä tykkään kovasti maalailla värityskuvia, ja tehdä niistä tauluja. Joskus oon saanu lahjaks semmosia valmiita värityskuvia, joissa on oikeita ihmisiä ja muuta tommosta.. Haluaisinki tietää et tietäiskö joku et löytyiskö jostai netistä jotai semmosia mitä vois tulostaa? Ku en oo googlettamalla ainaka löytänyt..
Ja tolla aikuisten värityskuvilla tarkotan siis sitä, että en halua mitää lapsille tarkoitettuja nalle puh, yms kuvia..

taizu

Jos sattuu olemaan kuvankäsitteluohjelma niin moni kuuluisuushan voi värikuvasta muokata mustavalkoiseksi ja jotenkin ääriviivaiseksikin..

Muuten ei ole tullut vastaan..

taizu

Niitä on muuten ilmaisohjelmallakin, jossakin ainakin ollut siitä puhetta.. Kuka muistaa? Minulla paint 9 ja oikein oikein kiva aikuisten leikkiväritysmuokkausohjelma..

SunLion

ei nalle puh oo lasten juttu :shock: ...

mutta tajuun kyllä mitä tarkotat..

Mikset ite koita piirtää mallista, rajata tussilla ja värittää?

vihollinen
Jzzu
Suomalaisessa kirjakaupassa näin sellasia mitkä on ihan tauluiks tarkoitettu.
Ne siis saa itse värittää.

Oi vitsi..vähä hienoo.. oliks niit paljon erilaisia? Jäikö mielees yhtää paljonkohan makso?

yritin kattoo suomalaisen nettisivuilta, mut ei osunu kyl silmää mitää tommosta.. hmph.. no, täytyy joku päivä vaeltaa itse paikanpäälle katsomaan..

Jzzu
vihollinen
Jzzu
Suomalaisessa kirjakaupassa näin sellasia mitkä on ihan tauluiks tarkoitettu.
Ne siis saa itse värittää.

Oi vitsi..vähä hienoo.. oliks niit paljon erilaisia? Jäikö mielees yhtää paljonkohan makso?

En yhtään tiedä mitä maksoivat enkä edes sen tarkemmin katsonut miten paljon niissä on valikoimaa.
Sen vain tiedän että niitä siellä näin. :D

vihollinen
Jzzu
Jeii
Joo, niitähän on sellaisia settejäkin, joissa on sitten maalit mukana.

Ne on vissiin just niitä mitä miekin oon nähny.

Ahaa, ok.. täytyypä mennä siis pikapuoliin tutkailemaan..
Vaikka mä kyl enemmänki tykkään värittää puuväreillä, mut ei kai noi maalitkaa huono idea oo :D

Ehkä helpointa olis vaa opetella piirtään ite, mut.. tottakai kaikki pitää aina vaikeemman kautta tehdä :lol:

vihollinen

Niinhän se onkin :D
Mut osaan paremmin värittää puuväreillä :D
Siis ku haluan aidon näköstä, ni yritän varjostaa kuvia, jne.. Ni se on paljon helpompaa kynillä ku maaleilla :D
Ja kynän jäljen pystyy korjaamaan :D

Gwen

http://www.hanart.info/tiedostot/sisusta%20maalaamalla%20itse%202006...pdf tämän vuoden mallistosta sisustustauluja
http://www.hanart.info/index.php?topic=20050914082309903 Ja koko valikoima löytyy täältä

Näitä esiteltiin viime vuonna Tilassa, josta osasin etsiä.. Nämä ovat juuri noita tauluja, joita Suomalaisessa myydään, tosin olen kyllä mielestäni nähnyt muitakin malleja kuin mitä nuo sivut näyttävät (ja myös kolmosella esitettävän tilan -kotisivuilla näkyy sellaisia malleja, joita ei ole tuolla mallistossa).. Ja hinnoista ei valitettavasti minullakaan muistikuvaa.. .. Eikun vaan katsomaan löytyykö mieleisiä :)

vihollinen

Voi kiitos oikein paljon Gwen :)

Täytyyki heti huomenna mennä ostaan (vihdoinki) xD vastahan mun on viikko pitäny mennä, mut tuttuun tyyliin en saa mitää aikaseks :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat