Tarot korteista katsominen - Harrastukset

malina

Minä olen harrastellut tarotteja vasta puolivuotta, mutta hyvin ovat toimineet. Jos tahdot, niin pistä vaan privana mitä tahdot kysyä. Vastaan kun kerkeän.

Jos tahdot itse käyttää jotain toista ennustustapaa niin [color=red]heiluri[/color] on kätevä.
Sidot vaikkapa sormuksen ohueen lankaan ja laitat sen roikkumaan jostakin missä se on tukevasti kiinni. Laita vaikka valkea paperi heilurin alle, jotta liikkeet erottuvat selvemmin. Sitten vaan kyselemään, ensin kannattaa sanoa että esim. pyöriväliike tarkoittaa kyllä ja suoraviivainen ei. En ole itse kokeillut, mutta monet ovat tykänneet. Sanovat, että vastaukset tulevat enkeleiltä ja henkioppailta, mutta kuka tietää :roll: .

Kommentit (8)

Ladybird

Mun kummitäti on ennustanut jo melko kauan tarot-korteista. Hänellä on monta eri tarot-pakkaa ja mulle on ennustettu niistä muutamia kertoja. Joskus on käynyt niin, että asiat mitä hän kertoo korteista, on täysin pitäneet paikkansa. En tiedä, että uskoisiko niihin sitten. Ehkä vähäsen voi uskoakin. ;) Mutta niin monesti tosiaan kummitädin korteista kertomat asiat on pitäneet paikkansa että on se jännä juttu.

agentti

Tää on nyt OT, mut joku ennustaja luki multa joskus kädestä, eikä se ois millään voinut tietää ennestään niitä juttuja, joita se tiesi/arvas... :shock:

Nasu1985

Omistaako joku Tarot kortteja ja osaa myös tulkita niitä? Itse omistan ja niitä silloin tällöin katselen, mutta omia asioita niistä on vaikea katsoa. Ajattelin, jospa joku voisi katsoa minulle niistä muutamia parisuhde asioita, jotka ovat pyörineet mielessäni?! Entä onko muista ennustuskeinoista kokemuksia? Onko esimerkiksi puhelimitse saatavissa halvalla ja pitäviä ennustuksia? Toivottavasti täältä löytyy apua minulle. Kertokaa mielipiteitänne..

Jzzu

Omistin tarot setin, oli siis kortit ja ohjeet.
En jaksanut perehtyä joten möin kirpputorilla pois.

Joku enemmän asiaan perehtynyt sanoi että niitä pitäisi opetellä tulkitsemaan siten että ottaisi joka päivä joko aamulla tai illalla kolme korttia jotka tarkoittais aamua, päivää ja iltaa.
Jättäisi ne kolme korttia talteen ja katsoisi ne sitten seuraavana aamuna/iltana ja miettisi miten päivä on mennyt ja miten ne kuvat liittyisivät päivän tapahtumiin.
Sittenkun alkaa olemaan selvillä mitä kortit tarkoittavat voi alkaa ennustella.

nasu.

Kävin kerran semmosen ennustajan luona joka käytti tarot kortteja. Paljon tiesi asioita minusta joita hän ei voinut mistään arvata... ja paljon kertoi asioita jotka sit myös tapahtui. :o Ja ne tapahtumat olivat semmoisia että niiden kulkuun en voinut mitenkään vaikuttaa.

Abigail

En tiedä uskoako tarot-korteista ennustamiseen vain ei. En ole koskaan sellaista kokeillutkaan, mutta ne kortit, joita olen nähnyt, ovat hyvin kauniita. Voisin hankkia sellaiset ihan näyttävyydenkin takia. En kuitenkaan rahaa ole valmis niistä juuri nyt maksamaan.

Jzzu
[pinni
olis kyllä kiva saada sellaiset kortit. oon vain kuullut, että ne on aika kalliita.. tietääkö kukaa hintaa?

Itse mitä oon netistä katsellut niin 20-25 eurosta ne hinnat lähtee.
25€ tais omani maksaa bookavenuesta ostettuna, ellen ihan päin honkia muista. :-k

pinni

olis kyllä kiva saada sellaiset kortit. oon vain kuullut, että ne on aika kalliita.. tietääkö kukaa hintaa?
olis aika mielenkiintoista kyllä :wink: pitäis vain varoa ettei mee liiallisuuksiin :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat