Käsityötuotoksia - Harrastukset

Jeii

Taizu jo paljastikin kauniin tekemänsä huivin. Miksei me muutkin pistettäisi linkkejä/kuvia onnistuneimpiin käsitöihimme?

Sivut

Kommentit (34)

taizu
Miffy
Uuu wau! Mitä Taizu pyytäisit tollasesta huivista? :)

Jos itse maksaa langat niin n. kympin. (Langat>> kaksi seitsemän veljeksen lankakerää esim..) :wink:

taizu
Jeii
Täältä löytyy miun itse tekemä
Eli niin, se on tuo valkoisen ja kultaisen sekoitus.

WAUU!!! Itse teit??? Teitkö tuon sitten hälle, joka pukuasi kantaa?
Upeat on värit.. naam

edit. tämän takia halusin pienenä prinsessaksi..

Jzzu

Haa!
Laitampas kuvan miun ainoasta itse neulomasta systeemistä [size=9](mikä on tallessa)[/size]:http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/89/48/65/25536495.jpg kaulaliinasta!
Ei mikään kauheen hyvä kuva mutta kuva kuitenkin.

Kaulaliinassa on kolmea eri harmaata: tuossa näkyvää vaaleaaharmaata ja harmaata ja sit vielä tummanharmaata, järjestyksessä vaaleasta tummaan.
Kaulaliinan saa kolme kertaa kaulan ympäri ja se on valmistettu villalangasta. :D

kivutar

Itse olen ommellut jos jonkinmoista riepua. Ehkä onnistunein on ollut satiinikorsetti, musta viktoriaanistyylinen kauluspaita ja loimusamettipaita. Kuvia en ole niistä nettiin saanut laitettua vielä.

Jeii

Taizu : Tein sen itselleni, tuossa se on kaksoissiskoni päällä. Kiitoksia kovasti! Yläosaa tehdessä meinasi muutamaan otteeseen palaa hermot oikein totaalisesti!

On ommeltu meinaan kolmesta kerroksesta: alin osa 16 kaitaletta vuorikangasta, keskimmäinen 16 kpl tukevaa puuvilla kangasta ja päällinen 16 kpl satiinia ja jokaisen kappaleen välissä kaitale alaosan kangasta :roll:

Jeii

Tässä pari tekemääni http://jeii.daug.net/epam/Kuva004.jpg huivia. Toinen on neulottu vaaleanpunaisen mohairin jämistä, siksi niin kapea ja toinen taasen virkattu 7 veljestä langasta. Jälkimmäinen virkattu pituussuunnassa ruudukoksi ja valmiiseen pujotettu Sadnesin Canto-lankaa. Samanlaisen olen tehnyt myös mustana ja leveämpänä (tähän pujoitin punaista Cantoa, oli tosi kaunis).

Jeii

Pöh, ei ollenkaan kauniit :oops: Oli tosi nopea neuloa, kun oli aika paksut puikotkin, ei siihen kauaa menny. Neulemalli oli oikeasti tarkoitettu villapaitaan :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat