Kodinelektroniikka siististi esille - Harrastukset

mainadmin

Palkatako sisustussuunnittelija? Mitä kokemuksia teillä on sisustussuunnittelijoista? Haluaisin että joku laittaisi kämppääni uusiksi ja samalla kaikki kodinelektroniikkalaitteet ja johtosotkut järjestykseen.

Kuulin kaverilta ja tsekkasin netistä yrityksen nimeltä Modifia, joka on erikoistunut sisällyttämään viihde-elektroniikan sisustamiseen.

Olen huomannut että ihmisillä (minä mukaan lukien) viihde-elektroniikan määrä kodeissa kasvaa. Haluisin itsekin että joku tulisi ja laittaisi kaikki uusiksi, johdot piiloon, turhat laitteet pois, hienosti esille, stailais olohuoneen uusiksi ym ym...

Taidanpa kysellä lisää! :lol:

Kommentit (3)

Lania

Oliks tää eka joku KÄYTTÄKÄÄ KAIKKI MODIFA-NIMISTÄ LIIKETTÄ ja sit vaan naamioitu omaks ongelmaks :lol:

Melkosen paljon mulla tarvis olla jotain elektroniikkaa että tarttis palkata joku sitä erikseen asetteleen :o tai tietty voisin millon vaan ottaa jonkun sisustaan ja stailaan kämpän, mut kyllä kai jonku johtonipun ihan iteki saa kaapin taakse piiloon :?

antagonismi
Lania
Oliks tää eka joku KÄYTTÄKÄÄ KAIKKI MODIFA-NIMISTÄ LIIKETTÄ ja sit vaan naamioitu omaks ongelmaks :lol:

Melkosen paljon mulla tarvis olla jotain elektroniikkaa että tarttis palkata joku sitä erikseen asetteleen :o tai tietty voisin millon vaan ottaa jonkun sisustaan ja stailaan kämpän, mut kyllä kai jonku johtonipun ihan iteki saa kaapin taakse piiloon :?

No älä :lol: [size=7]Ja tää oli aluks just tollanen mainostus..[/size]

Amaterasu

Mä oon nostanut mm.tietokonepöydän alla olevat johdot joita riittää vaivaksi asti (tulostin, stereot, skanneri bla bla..) Pöydän taakse alapuolelle kanteen nippusiteellä kiinni. Johdot on ylhäällä nätisti rivissä ja on helpompi imuroidakkin :wink:

Olipa taas hankalasti selitetty.. :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat