Swappailu - Harrastukset

figaro

Minäkin tuota deco-hommaa mietin... Jotain askarreltavaa :)

Sivut

Kommentit (61)

Daisy

Kyllä aikoinani swappailin useemman vuoden. Sitten vain swappikaverit menivät niin vähiin, että oli pakko lopettaa homma. Jos on esim. vain kaksi swappikaveria, ei homma toimi, sillä sitä on aina niin tavallaan yhtäkynnessä niiden kanssa, jos toisella swapin lähettäminen joskus kestää vähän kauemmin. Eli pitäisi olla vähintään kolme swappikaveria, että homma pelaa.

Mitä yksi mun kaveri swappailee, niin olen ainakin hänen kauttaan huomannut, että aika pienimuotosella porukalla se swappikama taitaa loppujen lopuksi liikkua. Siis eli rinki on aika pieni.

Tavallaan tekisi jossain vaiheessa mieli taas aloittaa swappailu... se on ihan mukavaa puuhaa kuiteskin. Jos aloittaisin, niin keskittyisin kyllä varmaankin vain slamittaan. Vaikka decojakin on kyllä joskus kiva tehdä. =)

figaro

Muistan muinoin, kun tuli läheteltyä swappailun alkukantaista versiota (:lol:) FB:ia eli friendship bookeja ympäri Suomea :roll:

Nyt törmäsin tuohon swappailu-termiin uudestaan ja tutkailin asiaa -- uusia haaroja on ilmaantunut runsaasti siitä, kun minä olen asiaa "harrastanut".

Onko täällä ketään, kuka harrastaa vieläkin? Mitä suuntausta lähinnä?

Olisi mielenkiintoista kuulla tästä harrastuksesta.. ja mielipiteitä muutenkin. Ehkäpä innostun itsekin uudestaan ;)

Lucky Lady

Kuulostaa aika jänskälle. Joskus ala-asteella tuli harrastettua luokan kesken jotain vastaavanlaista, meillä kiersi luokassa vihkoja, joissa oli eri sivuilla eri kysymyksiä, ja niihin sitten vastailtiin ja kommentoitiin.

Mutta tuo deco-jutska kuulostaa oikeasti tosi kiinnostavalta!

Maruchka

Joo, tokihan mäkin olen joskus swappaillu, paljonkin. Tuli väsättyä ja saatua swappeja, fb:itä, slämyjä ja decoja pilvin pimein :D Sitten se tais vaan jotenkin jäädä :?

vanja

Haha, voi niitä aikoja kun noita läheteltiin! Mulla oli aina kauhee määrä krääsää decoja varte. Siivosin pari kuukautta sit totaalisesti laatikkoni ja sieltä löytyi vino pino lähettämättömiä swappeja sun muita. Roskiin vaan :D

*Sandy*

Kyllä vaan tuli aika paljonkin swappailtua silloin joskus :D
Harmi, että niitä täysiä vihkosia ei ole saanut takaisin kuin pari, missähän ne loput pyörii tällä hetkellä..?
Se oli aika hauskaa hommaa itseasiassa :D

*Sandy*
vanja
Siivosin pari kuukautta sit totaalisesti laatikkoni ja sieltä löytyi vino pino lähettämättömiä swappeja sun muita. Roskiin vaan :D

No niin, siinä taisi tulla vastaus mun kysymykseen :cry: :D

Amalia

Kyllä tuotakin tuli harrastettua oikein urakalla aikoinaan. Homma loppui muistaakseni siihen, kun muut harrastajat alkoivat olla noin kolmetoistakesäisiä ja itsellä oli ikää jo reippaasti enemmän.

Jeii

Yläasteella tuli aikamoisissa määrissä läheteltyä noita. Lopulta meni vaan hermot kun täysin vieraat ihmiset alkoivat lähettämään viiden sentin paksuisia kuoria, jotka sisältivät ties mitä roska-swappeja. Decot olivat suosikkeja ja voisin vielkin kuvitella muutaman sellaisen askartelevani. Pari itse aloittamaani olen saanut takaisin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat