Tanssiminen - Harrastukset

Laura88

Täällä myös yksi tanssinharrastaja. Harrastan nykyisin show/jazzia seinäjoella miloffissa, huomenna olisi taas pieni näytös mut en tiiä pääsenkö ku flunssas oon :cry:

Ennen oon harrastanu balettia, steppiä ja kilpatanssia, ja varsinki toi baletin lopettaminenkllä vähä kaduttaa...

Hennakp:mielenkiintoiselta kuulostaa, harmi vain että asun vähän liian kaukana..

Kaikki jotka haaveilee tanssin alottamisesta niin siitä vaan :lol: Itse alotin ton show/jazzin vasta tänä syksynä ja luulin ettei tän ikäsille (oon 18) oo enää mitään järkevää tanssitoimintaa...

Sivut

Kommentit (132)

Lucrezia

ei hitsi 8) Tanssiminen on kyl mun juttu! Olen tanssija, jee!
Harrastin ennen balettia, mutta sen lopettaminen on kaduttanut hirveästi. Ja olen vieläkin katkera äidilleni, koska hän Ei pakottanut mua kilpatanssi tai lattaritunneille, vaikka ehdottelikin. Nyt olisi niin khuulia!!
Harrastuksena kuitenkin tanssin nykyään streettiä, showta, eri lattareita (salsa, samba... bailatino-tunnit) ja olen pian menossa aikuisbalettitunneille 8)

Shandy

Harrastaako kukaan tanssimista?? :D Minkälaista ja kuinka usein ja missä ja kenen kanssa? :)

Itse harrastin jonkun vuoden noita lattaritansseja (lähinnä sambaa, rumbaa, chacha:ta ja jiveä, mutta myös muitakin kokeiltiin), ja se oli kyl hirmu kivaa! Syksyllä lopetin kun muutin pois kotiseudulta, enkä ole vielä saanut aikaiseksi tarkastaa tämän kylän tarjontaa.. Pitäis kyllä! Esiintymisiäkin meillä oli aika paljon, ja se oli kans tosi kivaa.. :) Niin ja en siis paritanssina nuita tanssinut, ihan yksilönä.

Minkälaisilla kengillä tanssia harrastavat yleensä tanssitte? Mulla on ihan noi aerobic-tossut käytössä normitunneilla, ja sitten kun harjotellaan esiintymisiin niin tietty tanssikengät (eli siis korkkarit ;) ).

Löpistäänpä täällä kaikkea tanssista! Ja jos ei harrastajia löydy niin ihan vaikka baarissa tanssimista voidaan kans jutella, itse "harrastan" meinaan sitäkin ;)

Maruchka

Voih, ihan kauheasti haluaisin alkaa harrastamaan juuri lattareita :D Mutta en ole oikein päässyt vielä selvyyteen, millaiset mahdollisuudet tuolla Tampereella on harrastaa niitä :?

Miffy

Mä harrastan reggae- ja dancehall-keikoilla käymistä ja siellä toki tanssimista :) Kyl mä ainakin lasken tän ihan harrastukseksi, tulee tätä tehtyä kumminkin melkein kerran viikossa, joskus kaksikin ;)

Kenkinä toimivat skedetossut :D Ja hyvin toimiikin. Aah, nyt ihan alkaa tanssijalkaa vipattaa kun näitä miettii...

Tehokasta touhua: joskus jopa lihakset hiukan kipeytyvät. Kun harvemmin tulee venyteltyä ;)

Tässä on se etu, että sitä antaa parastaan kun on söpö selektori dekkien takana soittamassa sikahyviä biisejä ;)

Shandy
Maruchka
Voih, ihan kauheasti haluaisin alkaa harrastamaan juuri lattareita :D Mutta en ole oikein päässyt vielä selvyyteen, millaiset mahdollisuudet tuolla Tampereella on harrastaa niitä :?

No kyl kai nyt tampereella voi jos meiän pikkukylässä (6 000 asukasta) pysty kans! :D kantsii kattoo kaikki tanssiseurojen jutut ja kansalaisopistot sun muut! :) Lattarit on ehkä parasta tanssitavaa, niitä tykkään baarissakin eniten tanssia :)

Mullakin oli alkuaikoina lihakset niin kipeenä reenien jälkeen (no ei ihme kun ne saatto kestää kolme tuntiakin kerralla!), kun en venytellyt kunnolla. Mut kyl sitä sit oppi venytteleen.. Varsinkin jos tanssii korkkareilla niin sit vasta onkin jalat kipeenä! :D

Shandy

Me lähetään lauantaina tyttöjen kaa baariin ja siellä aion vaan tanssia ja tanssia ja tanssia koko illan! :D

Kyl niillä korkkareilla oppii tanssiin jos osaa kävelläkin. :) Ja mä ainakin tunnen itteni jotenkin naisellisemmaks ja jotenkin ehkä.. no en mä tiedä, on vaan kivempi tanssia korkkareilla :lol:

Maruchka
Shandy
No kyl kai nyt tampereella voi jos meiän pikkukylässä (6 000 asukasta) pysty kans! :D kantsii kattoo kaikki tanssiseurojen jutut ja kansalaisopistot sun muut! :)

Juu, pitäs kaivella jostakin tietoa noista opistoista ja seuroista, mutta kun en tunne koko paikkaa yhtään, niin se meinaa olla vähän hankalaa :D

Shandy
Maruchka
Shandy
No kyl kai nyt tampereella voi jos meiän pikkukylässä (6 000 asukasta) pysty kans! :D kantsii kattoo kaikki tanssiseurojen jutut ja kansalaisopistot sun muut! :)

Juu, pitäs kaivella jostakin tietoa noista opistoista ja seuroista, mutta kun en tunne koko paikkaa yhtään, niin se meinaa olla vähän hankalaa :D

Sama se on mulla tän paikan kanssa.. :? Ja kun on täällä kakskielisellä seudulla niin ei onnistu tuo ruotsiksi asian selvittely.. :? Mutta pitäs vaan ottaa niskasta kii, ei tarttis aina tanssii baarissa.. No okei, tanssin mä aika paljon kotonakin itekseni :D

Jzzu
figaro
Minä varmaan olisin oikein otollinen ruholtani vatsatanssiin :D Muumimamma -mallia :lol:

Se otti heti sen käyttöön. :lol:

Mie oon itseasiassa kerran käyny tota vatsatanssii koittaan, ois kyllä ollu pirun hauskaa touhuu mut asuin kauheen syrjässä sillon et oli vaikee aina kyytejä sumplii.
Nyt vois alottaa taas kun ois kävelymatkan päässä sekin. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat