Postcrossing - Harrastukset

Sonkku

Mä mietin tota ihan samaa.

Sivut

Kommentit (322)

Sonkku

Mulla on joitakin noita joulukortteja joita on tullut SPR:ltä, invalidiliitolta yms. Niitä vois lähetellä ja sitten varmaan joitakin varmaan pitää ostaakin sitten. Täytyy harkiten vähän katsoa että mihin maahan ja kenelle joulukortin lähettää kun kaikki ei joulua vietä samalla lailla kuin me. Tai no, suurin ero taitaa olla noissa muslimimaissa.

Chimerah

Minuakin alkoi kiinnostaa tämä juttu, kun olen nyt lukenut nämä viestit läpi! :) En ollut ennen kuullutkaan koko Postcrossingista (aikamoisessa pimennossa elänyt).

Täytyypä rekisteröityä tuonne ja katsella.. :D

Myöhemmin lisättyä:
Rekisteröidyin sinne postcrossingin sivuille äsken ja siihen tuli lukemaan: "You can send at most 3 postcards at the same time" eli ilmeisesti ne ovat nyt muuttaneet tuon rajan kolmeen postikorttiin. *?*

kiraffi
kutikuti
Mulle on tullut jo kolme korttia Tanskasta! :evil: Alkais jo riittää..

Ja mulle ei yhtään! Tahtoisin. Mutta sain sen sijaan kaksi osoitetta Japaniin. Aika tuuria.

Sonkku

Tänään saapui kortti. \:D/ Oli jo kolmas kortti jonka sain. Hyvähyvä. Vielä pitäisi olla kyllä tulossa enemmän... Tilasin kaksi uutta osoittettakin tuossa aamusella. Toinen USA:an ja toinen Hollantiin. USA:an oon jo kaksi lähettänyt ja Hollantiinkin yhden aikaisemmin.

kiraffi
Shakkipipari
Miten tuollaisetkin kannattaisi hoitaa pois?

Eipä noille mitään voi tehdä. Jäävät roikkumaan listalle. Tietenkin aina voit kysellä kortin perään, jos vaikka on hukkunut matkalla ja siksi ei löydä tietään perille. Sitten voit lähettää uuden kortin, joka löytää ja vastaanottaja rekisteröi. Mutta 60 vuorokaudessahan menee se raja, kun kortti erääntyy eli saat ottaa uuden tilalle.

Musta tuntuu, että taas selitän jotain, jonka kaikki tietää. Toivottavasti olen väärässä.

__banana__

ja näin varmistukseksi, että niihinhän riittää ihan tavallinen suomalainen ykkösluokan postimerkki? ei mitään erikois merkkejä tai viittä kappaletta? :lol: ja joo, tosissaan haluisin saada ne kaks ossuu vielä... :?

Shandy

Jes, toinenkin lähettämäni kortti oli mennyt perille, Kanadaan saakka!! :D Taas pääsen näpräämään seuraavaa korttia.. Hih. :) (koskahan mä saisin postia, olis toooosi kiva saada pian itsekin jonkunlainen viesti jostakin. :) )

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat