Paini - Harrastukset

Miffy

Meiän iskä on nuoruudessaan harrastanut, muuta kosketusta lajiin mulla ei oo... Mä kyl oisin varmaan hyvä, norsusarjassa :lol:

Kommentit (6)

nasutin

Onko muita ketkä harrastava/ovat harrastaneet painia?Olis mukava jutella aiheesta enemmän :) Ite oon harrastanu paini nyt sellaset 8-9 vuotta :D Mahtava laji <3

nasutin
sopuli
Mä harrastan vaan nakupainia ukon kanssa :lol:

Sori, tosi huono vitsi, mutta oli pakko sanoa! :lol:

Eipä tuo mitää haitaa.Ainahan noita tuloo :D

Zara

Eipä ole paini kovin tuttu laji, vaikka joskus nuorempana harkitsin aloittavani. Mun silmissä se näyttää kuuluvan niihin lajeihin joita olisi hauska harrastaa itse mutta tylsä seurata sivusta. Kuinka tiiviisti/vakavasti harrastat, ja kilpailetko paljon?

nasutin
Zara
Eipä ole paini kovin tuttu laji, vaikka joskus nuorempana harkitsin aloittavani. Mun silmissä se näyttää kuuluvan niihin lajeihin joita olisi hauska harrastaa itse mutta tylsä seurata sivusta. Kuinka tiiviisti/vakavasti harrastat, ja kilpailetko paljon?

Todella vakavissani. Painin lopetan vasta kun paikat ei enää kestä<3 Paini on toisin sanoen mun elämä!

Harkoissa käyn joka kerta kun pystyn, mut usein sattuu olemaan niin että kokeet tai joku loukkaantuminen/sairaus estää :/

Kilpaaluus käyn usein. Mahdollisimman monissa kisoissa yritän käyrä, koska vaan sillai saa kunnon harjootusta. Kämpällä ku ei oikeen nuata vastuksia oo, muutaku poikia. Ja neki niin piäniä, ettei kovin tosissansa voi ottaa :/

Mitä tohon vierestä kattomiseen tuloo, niin ei se mulla ainakaa heleppua ollu.Ja ku isän mukana piänenä kämpälle lähärin nii melekeen jo souraavis harkoos piti itte olla mukana "pölläälemäs", ku ei malttanu vain istua ja kattua :lol: :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat