Mitä tehdä lomalla? - Harrastukset

figaro

Rentoudu ja nautiskele ;) Tee niitä asioita, joita et ole tehnyt aikoihin.. Älä mitään sellaista, joka stressaa :)

Kommentit (10)

Nasumi

Mitä tehdä hiihtolomalla? Niin, keksisikö joku mulle jotain tekemistä näin lomalla? :D itse en meinaa keksiä mitään... :? rasittavaa. Matkoille en päässyt kun ei ole rahaa, suursiivouksen tein jo tänään ja tää kaupunkikin on nii pieni ettei täällä mitää hirveitä harrastusmahdollisuuksiakaan ole. :( Eli jos joku on keksiny jotai kivaa nii kertokaa mulleki! :)

[size=9][color=red]Muokkasin otsikon yleispäteväksi ja suoraan kertovaksi ;) figaro[/color][/size]

Rixuliini

No hanki jotain tosi hyvää, itseäsi kiinnostavaa lukemista, katso leffoja, tee lempiruokaasi, harrasta päiväunelmointia, käy reippaalla lenkillä ja sen jälkeen pitkässä kuumassa suihkussa tai kylvyssä jos kuulut niihin onnellisiin joilla on kylpyamme, kirjoita kirje jollekkin ystävällesi johon et ole ollut yhteydessä aikoihin, hemmottele itseäsi erilaisilla hoidoilla...

Carrie

Kannattaa juurikin rentoutua. Itsekään en päässyt mihinkään matkustelemaan lomalla, ja menin sitten töihin, eli ei kovin lomalta tuntunut. Parempi vaan olla ja hemmotella itseään, ja nähdä vaikka vanhoja kavereita, käydä leffassa/teatterissa, jossain lähellä laskettelemassa... kaikkea mitä ei ehdi tehdä silloin kun on koulua :wink:

Nasumi

hmm... Mielenkiintoisia ehdotuksia... Vois käydä lainaamassa jonku elokuvan ja syödä jotai hyvää. :wink: Ku ei ole mun tiskivuorokaan! :D

*Sandy*

Mä taas teen lomalla ensin kaikki rästihommat, vasta sen jälkeen pystyn kunnolla rentoutumaan :)

Mutta kuten edellä jo mainittu, tapaa kavereita, nuku pitkään, kirjoittele vaikka päiväkirjaan, kiertele kaupungissa ostoksilla, kokkaa jotain hyvää ja erikoista jne. Lomat on parhaita, kyllä sä aina tekemistä sitten loppuviimeksi keksit :)

höppänä

niin.. tapaat kavereita, nukut pitkään ja kaikkein tärkein (ainakin mun mielestä) käy laskettelemassa :) kannattaa tehä kaikkee mahollista lomalla mitä ei muullon kerkiä tehä :wink:

Pai25

Ei lomalla tosiaankaan tartte tehdä yhtään mitään erikoista.
Ois kyl ihanaa et joskus ois lomalla kauheesti ylimäärästä rahaa et vois tosiaankin lähteä vaikka johonkin etelän lämpöön...
Mut joudun tyytymään vaan kodin siivoiluun ja sitten leffoja ja kirjoja... Ja paljon unta !!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat