Body pump - Harrastukset

h3nnA^^

En löytänyt ainakaan haulla pumpista mitään.. joten eiks sellasen vois aloittaa... :D

Eli harrastaako cosmo neidit body pumppia? ja mitäs mieltä te siitä olette..
Mä olen koko kesän käynyt ja se on ihan sairaan kivaa (ja ohjaajakin on aika namu mies :wink: ) no joo, mut emmä sen ohjaajan takii siel käy.. vaan et se on niin hauskaa ja kyl siit sit seuraavana päivänä tietää tehneensä :)

Sivut

Kommentit (24)

Rasberry

Eilen kävin elämäni ekan kerran pumpissa, ja oli aivan älyttömän hauskaa! :D vedin koko sarjan aika runsailla painoilla, joten oli todella tehokasta. Kyllä illalla venytellessä huomasi et on lihakset saanut töitä. Tänään on ollut etureidet ja ojentajat hieman hellänä, mut muuten just sellanen treenattu fiilis. Heti maanantaina kun saan kevätlukukauden lukkarin käteen käyn hakemassa itselleni kuukausikortin. Näkee vähän et kannattaako ottaa kymppikertaa vai kuukausi kerrallaan.

Mut aivan mahtavaa oli, suosittelen! :)

Rasberry

Meidän salilla alkaa tammikuussa Body Pump, ja sinne mennään! :) muitakin uusia lajeja alkaa monia, esim. joogaa, pilatesta, body harmonya, spinningiä, dancea jne. jne. :shock: mähän vietän koko ensi vuoden siis jumppasalin puolella.

JJEMMY
Rasberry
Meidän salilla alkaa tammikuussa Body Pump, ja sinne mennään! :) muitakin uusia lajeja alkaa monia, esim. joogaa, pilatesta, body harmonya, spinningiä, dancea jne. jne. :shock: mähän vietän koko ensi vuoden siis jumppasalin puolella.

Täältä löytyy jo nuo kaikki paitsi ei tota body harmonya :o Mut niin kuitenkin, en oo vieläkään uskaltautunu kaikille tunneille :? Joogaa kyllä haluun kokeilemaan, spinningissä oonkin jo ihan vakkari :P Tää oli kyllä aika OT :oops:

Rasberry
JJEMMY
Rasberry

Täältä löytyy jo nuo kaikki paitsi ei tota body harmonya :o Mut niin kuitenkin, en oo vieläkään uskaltautunu kaikille tunneille :? Joogaa kyllä haluun kokeilemaan, spinningissä oonkin jo ihan vakkari :P Tää oli kyllä aika OT :oops:

Kyllä meilläkin liikuntakeskuksessa noita pyörii, mut nyt kun sali laajentaa niin saa kk-kortilla käydä vaikka kuinka monessa jumpassa salin ohella :P aika kätsyä! Voi eka käydä vetää tunnin spinningin ja sit vaik yläkroppa-treenit päälle. Oiii, olisi jo tammikuu! [-o< ..tai vaikka se joulu eka tähän väliin :P

Mut tosiaan, suht OT 8)

hampiainen

No mä tavallaan olen pumppaillu koko syksyn, nimi vaan on eri, kun tuolla paikassa, missä käyn, ei oo sitä lisenssiä.. Tykkään tosi paljon! Omasta mielestä lihaksetkin on hiukan kehittynyt, lähinnä haukkarit ja ojentajat :P

KataTheBlondi

Tehokasta ja mukavaa puuhaahan tuo on. Harmi etten ole vielä löytänyt paikallista salia mistä sais suht. huokeella. Ei kiinnostais maksaa 55 euroa kuukaudessa salijäsenyydestä... Mutta saa nähdä.

enkelin

olen harrastanut pumppailua jo yli parin vuoden ajan. olen käynyt meidän koululla järkättävillä vastaavilla tunneilla, eli ne ei ole niitä les millsin tunteja, mutta kun olen niilläkin parilla käynyt, niin ei niissä oikeastaan eroa ole ollut.
sen olen huomannut, että kun pari kertaa viikossa pumpissa käy, ei muuta lihaskuntotreeniä juuri tarvitse, ja lihaksissa huomaa kehityksen. nyt on vaan ollut melko paska syksy treenailun puolesta, oon kerenny käymään ehkä kerran viikossa jotain lihaskuntoa tekemässä, eikä se meinaa oikein riittää...
sit kun valmistun, pistän ilomielin rahani salijäsenyyteen, ja alan käymään ihan himona jumpissa :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat