Teatteri harrastuksena - Harrastukset

figaro

Njääääh! En ala :(

Noh, ehkä joskus kerran vielä.. :D

Sivut

Kommentit (30)

Lania
figaro
Olen kade :o Itsellä ei tällä hetkellä mihinkään asiaa.. peeaa.

Itsehän en maksanu noista mitään :D

TTT:iin tulee huhtikuussa Tuhkimo! Pakko mennä.

Lania

Viikko sitten olin kattomassa Tampereen Työväen Teatterissa musiikkinäytelmän Rakkauden lähde. Oli ihan kiva, mutta vähän turhan junnaava. Tykkäsin kyllä päähenkilöstä.

http://www.ttt-teatteri.fi/rakkauden_lahde/etu/

Pari päivää sitten olin myös TTT:ssä kattomassa Eila, Rampe ja likka. Oli ihan älyttömän hyvä, ikinä nauranu teatterissa niin kauheesti. Huippu.

http://www.ttt-teatteri.fi/eila_rampe_ja_likka/etu/

Muutaman viikon päästä meen jälleen TTT:iin, kattoon Suomen hevosta. Odotan että ois hyvä, paljon kehuttu. Tosin äiti oli ainaki pettyny ku hevonen meni vaan kerran näyttämön läpi.

http://www.ttt-teatteri.fi/suomen_hevonen/etu/

Meisy

Voi että,mä haluaisin niin nähdä sen alivuokralaisen. Äidin kanssa harrastetaan teatterointia,mutta se on jo työporukalla käynyt katsomassa sen :(

figaro

Käykö ihmiset tänä päivänä enää teatterissa? Mitä olet viimeksi käynyt katsomassa?

Itse olen joskus muinoin harrastanut teatteria olemalla itse lavalla.. Nykyisin enemmän katsojan asemassa ja toivoisin pääseväni myös sinne tekijäpuolelle. Takana siis yhden tuotannon dramaturgiaan osallistuminen.

Olen usein harmitellut sitä, että teatteriliput ovat niin pirun kalliita. Ei tällainen tavallisilla palkoilla tai päivärahoilla elävä raaski käydä kovin usein katsomassa näytöksiä :( Farssit ja musikaalit olisivat mieluita katseltavia..

Lania

Harrastanut oon, nyt se on jääny. En missään isoissa jutuissa, mut lavalla oli silti kivaa.

Kävisin useemmin, mutta noi lippujen hinnat on kyllä aika huippuja. Onneks mummu kustantaa mua aina seurakseen, ni pääsee. Jossain vaiheessa tuli käytyä ~10 kertaa vuodessa, nyt on jääny muutamiin kertoihin :( joku vuosi tais hujahtaa ohi ilman yhtään kertaa.

Rakastan.

Miffy

No ihan totta. Mä ainakin kävisin useemmin! monta kymppiä on LIIKAA. Toki pienemmät teatterit sitten... Usein vähän halvempia lippuja. Mutta liikaa... Mä kyllä tykkään enemmän oopperoista :) Onneks sentään konsertteihin pääsee ainakin opiskelijat aika edullisesti...

Lania

Kun olis edes opiskelija :?

Mulle kyllä teatteriin liittyy just se suuruus, en sano etteikö pienissä ja intiimeissä teattereissa olis kiva käydä jotain kattomassa, mut sillon se on mulle enemmänkin "näytelmä", ei niinkään juhlavaa tai erityistä. Teatteriin kuuluu paljon ihmisiä, iso yleisö ja paljon puheensorinaa, massiiviset verhot ja kaikki ne muut.

Rahel

Mä tykkään käydä pienissä teattereissa. Yks kaverini on aktiivisesti mukana ohjaamassa ja käsikirjoittamassa pienessä ammattilaisteatteriryhmässä ja tykkään käydä katsomassa varsinkin hänen näytelmiään. Niissä on aina sellasta kahelia, absurdia huumoria, josta tykkään kovasti. Vasta muutama viikko sitten kävin katsomassa hänen ohjaamansa tonttunäytelmän ja se oli aivan mielettömän hauska ja hyvin tehty. Ja pienteattereiden liput ei ainakaan täällä turunseudulla oo mitenkään kalliita, leffalipun luokkaa.

*Sandy*

Mä tykkään hirveesti käydä teatterissa, mutta jotenkin se lähteminen vaan on niin vaikeeta :? Viimeksi kävin kattomas Alivuokralainen Tampereen Teatterissa. Mä tykkäisin käydä useammin, mutta ei kyllä huvita, kun esim. Marilyn-musikaaliin maksoi opiskelijalta 30€..

Shandy

Minä tykkään käydä teatterissa! Varsinkin musikaaleista tykkäilen hirmu paljon. :) Myös kesäteatterissa on kiva käydä, jos sattuu hyvä keli, mutta on siinäkin toisaalta tunnelmansa istua sadetakki päällä katsomossa ja katsoa hauskaa esitystä ;)

Tykkään myös näytellä, ala- ja yläasteen näyttelin sellaisessa näytelmäkerhossakin. Olisi hauska johonkin harrastajateatteriin liittyä :D

figaro

Onko kukaan käynyt katsomassa näitä "Nyhjää tyhjästä" -tyyppisiä näytöksiä. Täällä Joensuussa oli "Päästä irti" -versio ja oli oikein mainio! Välillä piristävää näitä improja käydä katsomassa :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat