mitäs cosmottaret harrastavat..? - Harrastukset

angela

mä äharrastin 3 vuotta jalkapallo se oli aivan mahtavaa 8) mutta ku lopetin ku ei ollu aikaa niin harmittaa ihan suunattomati suttakaa mikä olis hyvää harrastus ku en ehdi jalkapallo siis sellanen harrastus jossa koko kroppa olis liikkes ja vähän halpaa

Sivut

Kommentit (162)

Santtu

Harrastukseni. Kaikista rakkain on larppaaminen. Saan olla jotain muuta ja unohtaa omat huoleni pelin ajaksi. Toisaalta myös esim kesällä saa olla ulkona ja tietyissä peleissä (sotahuuto tmv.)saa myös liikuntaa ihan riittävästi. Ennenkaikkea entistä teatterilaista viehättää mahdollisuus eläytyä. Ei ehkä kaikkein tyypillisin Cosmo-harrastus, mutta hyvin rakas sellainen.

Muita harrastuksia sitten pöytäroolipelit (joskin hyvin pienemmässä määrin), lukeminen, ompelu (puuskittain), matkustelu (aina kun on rahaa), ruuanlaitto ja liikkuminen. Pöytäpelejä en nykyään koulun ja töiden takia meinaa kunnolla ehtiä harrastamaan ja lukemistakin vain silloin kun ei ole tenttejä, mutta en luovu niistä silti. Etenkin lukemisen kerran aloitettuaan siihen jää koukkuun.

Ompelu liittyy larppaamiseen. Uusi asu on saatava melekein joka peliin ja tämä tarkoittaa etenkin kesällä jatkuvaa ompelua. Tosin osaan nykyisin ajatella jo eteenpäin ja teen talvella osaan peleistä, saa noita kustannuksia jaettau vuodelle.

Ruuanlaitto on sitten lähinnä kokeilevaa periaatteella: mitähän kaapissa mahtaa olla, teen sitä. Joskus hyvin, joskus huonommin tuloksin. Rakastan kuitenkin uusien ruokien kokeilua, kokeiluni ovat aina sunnuntaisin (kaupassa kun olen töissä niin sunnuntait on vapaita).

Liikkuminen on omalla kohdallani lenkkeilyä kolme tai neljä kertaa viikossa. Jos on aikaa teen parin tunnin kävelyn, jos taas ei niin puolen tunnin juokseminen saa riittää. Ulos pitää päästä säästä riippumatta ja pitkällisen tutkailun jälkeen olen todennut, että en taitaisi jaksaa nykyistä elämääni ilman ulkoilua.

Murehtija

Tietokonepelejä 6-vuotiaasta asti :oops:

Fantasiakirjoja luen aina kun saan käsiini joitain uusia.

Yläasteella ja lukiossa piirsin ahkerasti kaikenlaista fantasia ja sci-fi aiheista mutta nykyään olen tämmönen kyyninen realisiti niin ei tahdo mielikuvitusta enää löytyä :cry:

Digikuvaus on myös noussut aika tärkeäksi harrastukseksi.

taki

Yogan alotin [u]taas[/u] tänään. Nyt onkin reidet ihan hyytelöä.
Luen aika paljon. Ei mulla oikeastaan ole mitään kummempia harrastuksia, kun yleensä vaan kahviloissa istuskellaan..

masra

Yleisinä harrastuksina on kasvit, ompelu ja kutominen :) Nykyisin olen myös käynyt salilla melko ahkerasti, jumppaakin pitäisi harrastaa enemmän, syvävenyttely on ollut ihan ykkösjuttu melkein vuoden ajan :)

Ja tietenkin tietokoneella roikun aika paljon, selailen foorumeita ja irkkaan :D

Tonde

Mä olen aina kans haaveillu, et joskus pääsis kunnolla larppaamaan! Kohtahan me saadaan kokoon cosmo-larppi, ku muutama ihminen vielä kerätään mukaan :lol:

_zatu_

mä käyn bodyjamissa ja bodypumpissa. tällä viikolla olin ensimmäistä kertaa pumpis ja tykästyin niin että varmasti menen jatkossakin :) kävelylläkin käyn aina välillä ku tarvii tota äijää ulkoilluttaa xboxin äärestä :D

marru

Itämainen vatsatanssi.

Käyn 2x viikossa (tai vähintään kerran viikossa)
Kaikkea olen kokeillut mutta tähän ihastuin heti.

Todella tehokasta selälle, vatsalle, käsille, niskalle, jaloille...
koko keholle.

Ulkoinen olemus on muuttunut melkoisesti, kun on ryhti parantunut.
niska ja hartiakivut ovat pysyneet poissa.

Ei kun lähtekää kokeilemaan.
Netistä varmaan löytyy lähimmät tanssipaikat.

Mieskin tykkää :lol:
Lantionpohjan lihakset on hyvässä kunnossa ja vatsamakkarat pysyy kurissa.

Lucky Lady

Santtu: olen kateellinen! Mäkin haluaisin kokeilla larppia! Pöytäpelejä ehdin pelata vain hetken ennen kuin peliporukkamme hajaantui ympäri Suomea ja teki lopun siitä harrastuksesta. Olen tapauksesta katkera, meillä oli niin hurjan hauskaa ja mulla oli hienoja hahmoja. Itseasiassa pää tursuu riemukkaita hahmoja koko ajan, ja joitakin kirjoittelen yhä ylös tietäen kuitenkin etten ehkä koskaan saa nopilleni enää käyttöä..

Mutta kiva tietää että foorumilla on muitakin fantasiafaneja!

Laura88

Harrastan ratsastusta n.9 vuotta :) Paras harrastus.
Pianoa olen soittanut 5-vuotiaasta asti.
Showtanssin aloitin tänä syksynä, tykkään tosi paljon <3 Tanssia olen aiemmin harrastanut m. baletti, steppi,kilpatanssi...
Lisäksi käyn lenkillä koiran kanssa...

lillly

Pelasin jalkapalloa 9 vuotta, mutta lopetin viime jouluna, kun se alkoi viemään liikaa aikaa ja innostuskin lopahti.

Nykyään käyn kuntoilemassa esport centerissä: jumppia ja "bodaamista" :D

Lenkkeilen ehkä kerran viikossa, jos en ole muuten päässyt päivällä liikkumaan. En kyllä tykkää lenkkeilystä yhtään, mutta tulee huono omatunto jos en liiku.

Rixuliini

Noitten ratsastuksen ja pyöräilyn lisäksi olemme kaverini kanssa suunnitelleet sulkapallon pelaamisen aloittamista..Saisi tuo yläkroppakin vähän vauhtia. :wink:

PinkPanther

Aloitin ratsastuksen ala-asteella ja siitä on nyt 8vuotta, tosin en ole vuoteen käynyt hevosen selässä, tuli hieman ongelmia rahoituksen ym. kanssa... ei ole paikkaa missä voisi käydä. Oma hevonen on haaveena.
eli tuo niitä ensimmäisiä liikuntaharrastuksia... ratsastuksen lisäksi olen käynyt 3 vuotta säännöllisest salilla treenaamassa, nykyään käyn n. 5 kertaa viikkoon, joskus vain 3krt/vko, riipuen muusta ohjelmasta. Lenkkeily on myös lähellä sydäntä, mutta nyt en ehdi muuten lenkille, kuin kolmen kilsan koulumatka kaksi kertaa päivässä, painava reppu selässä. Lisäksi olen kesäisin pyöräillyt ja talvisin lasketellut.

Olisi ihanaa päästä taas ratsastamaan säännöllisesti, mutta kukas maksaa... täyty kai säästää rahaa, ja kun on omakotitalo, niin ostan hevosen sitten, omakotitalon yhteyteen saa rakennettua kivan pikkutallin kahdelle hevoselle :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat