voiko masturboimisen lukea harrastukseksi? - Harrastukset

Reza

miksipä ei vois lukea harrastuksiin. voihan joku syödäkkin harrastuksekseen!

Kommentit (12)

James Branleur

masturboidessa rasittuvat kädet, sydän ja keuhkot. tosin vain, jos masturbointi on riittävän intensiivistä. masturbointi on yhtä hyödyllistä kuin reipas kävely ja kaiken lisäksi tuntuu mukavalta.

minun mielestäni masturbointi on hyvä harrastus. mitä mieltä te, hyvät ystäväni, olette?

Lizzie

Eiköhän harrastukseksi voi lukea ihan mitä tahansa, josta tykkää ja jota tekee useasti. Ihan liikuntaan en kyllä sitä rinnastaisi kuitenkaan, vaikka pulssi vähän nousisikin :lol:

Embo

Voiko syömisen laskea harrastukseksi?! Minulla kun alkaa elimistön solut syömisen jälkeen ottamaan tarvitsemiaan ravintoaineita syödystä ruuasta, ja koen syömisen sikäli jopa fyysistä hyvinvointia edistäväksi harrastukseksi.

Kai sen masturboinnin voi halutessaan lukea harrastukseksi mutta jossain on määritelty seksuaalisuus kylläkin ihan ihmisen perustarpeeksi, joten minä en sitä harrastuksiin lukisi.

Ja muutenkin, kun harrastuksia vaikka kysellään tuolla ulkomaailmassa, niin kuka tahtoo sanoa että "harrastan postimerkkien keräilyä, kitaran soittoa ja masturbointia". :lol:

Sharon

Seksuaalisuus on eri asia, kuin seksi, mutta kumpikaan eivät ole ihmisen perustarpeita. Perustarpeita ovat ruoka, juoma, lämpö yms. joita ilman ei voi elää. Seksin puutteeseen ei kuole, joten se ei ole perustarve. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat