Autoasiaa - Harrastukset

Rahel

Pakko hehkuttaa: mun uusi rakkauteni, 1977 vuoden Saab 96:

*Poistin kuvan. Jos joku haluaa viel nähdä, niin laittakaa yksäriä.*

Sivut

Kommentit (208)

Jimmy KImmel
Rahel
Sähän jakelet mulle pisteitä ihan alvariinsa :wink: Mistäs moinen?

Pyrin sun(kin) pöksyihin! :lol: Tuo ysikuuppapiste on kyllä täysin ansaittu. Se on aina pisteen ellei parinkin arvoinen suoritus, jos jollakulla on munaa hommata ysikuuppa! :D

Rahel

Tässä vielä toinenkin kuva. Pitäis näkyä Dubyamoallekin.

*Poistin kuvan, eiköhän tuota olla jo ihasteltu tarpeeks*

Jimmy Kimmel
Rahel

Pakko hehkuttaa: mun uusi rakkauteni, 1977 vuoden Saab 96

Legendaarinen syöksysämpylä! Pakko antaa piste noin mainiosta (lue: hullusta) ostoksesta... :wink: :D

Sähän jakelet mulle pisteitä ihan alvariinsa :wink: Mistäs moinen?

figaro

[size=9][color=red]Siirsin tämän ketjun harrastuksiin, mielestäni sopi tänne paremmin kuin Gallupit-osioon, kun tässä kuitenkin on muutenkin autoihin liittyvää asiaa.. ;)
-PinkPanther[/color][/size]

Kaikessa yksinkertaisuudessaan: Omistatko auton? Millaisen? Millaisen haluaisit, jos et omista? Laitatko itse?!

Rahel

Auto on, Lada Samara. Violetti väriltään ja 96-vuosimallia, 1,5 litranen monipisteruiskumoottori. Vuosi sitten ostin ja rakastan sitä. Tarvin autoa töiden takia enkä suostu luopumaan, vaikka verot ja vakuutukset ajaakin mut perikatoon. Oon suunnitellut myös tuuninkia sisustukseen, ehkä myös helmalevikkeitä. Puskureitakin voisi muuttaa... Surffailen paljon myös Lada-kerhon foorumilla :wink:

Ja jos sasin valita minkä tahansa auton, niin haluaisin joko jonkun 50-luvun jenkin tai sitten Jaguaarin, ihan mikä vuosimalli tahansa käy (Jaguaarit on maailman kauneimpia autoja). Ja mielellään parilitrasella moottorilla.

Shandy

Omistatko auton? Millaisen? Millaisen haluaisit, jos et omista? Laitatko itse?!

Omistan auton. Kasikymppinen Audi löytyy tallista, vm. 89. Vanha mutta toimii erinomaisesti, kerran on joutunut käyttämään huollossa (reilun vuoden nyt ollut mulla), kun hajotin pakoputken :oops:

En ole itse laittanut autoa mitenkään, mutta kun ostin sen, niin sitä oli aika reippaasti madallettu ja siellä oli hienot poppivehkeet (merkkiä en muista), ja tykkään kyllä. :)

Tahtoisin Audi A4:sen, joku vm. 96-97 voisi olla ihan realistinen ikätoive tässä vaiheessa kun uutta ei ole varaa ostaa. Mielellään saisi olla myös vähän laitettu, tykkään siitä että autoa madalletaan (toki riippuu vähän autosta), ja itse en osaa tehdä mitään.

Annie the Pooh

mulla on honda civic, sellai sedan-mallinen, vuosimallia -95 ta -96, siinä on vähän kaikkia virityksiä, kartiosuodatin, jäykkyyssäädettävä alusta... :D

haluaisin civicin Type-R:n, siinä on 200 heppaa ja se kiihtyy 0-100 km/h 6,6 sekunnissa, ottaisin mustana tai punaisena :D tai mitsubishi Evon... tai subaru impreza wrx:n...

Jos olisin todella rikas ja silleen, ostaisin ferrarin modenan... :D

Fansku

EEEEEEEIIIIIIIII!!!!!!!!!! Mä oon koko ajan pelänny, että tällanen keskustelu tulee! :D Mä en edes alota! Niinkun mainitsin jossain keskustelussa niin HALUAN AUTON! Ongelma on se, että en mitä tahansa autoa! Olen aina ollut hillitön autofriikki ja kuolailen tiettyjen autojen perään. Kuitenkaan en kuulu mihinkään p*lluralli-ajelijoihin vaan käytän autoa ihan normaaliajoihin. En myöskään laita autoa itse, onneksi avomies taitaa senkin. Öljyt olen kerran opastuksella vaihtanut. Tankkaus on se mikä tulee ainoastaan hoidettua. Silloin kun tapasin avomieheni niin sillä perkuleellahan oli juuri sellainen auto mitä minä kuolaan. Sillä moottorilla varustettuna ei tarvinnut miettiä mihin väliin mahtuu tai kenestä ehtii ohi kun ehti kaikista ja pääsi jokaiseen väliin! Voi sitä ajamisen helppoutta ja nautintoa! 8) Nyt se onni onkin historiaa kun mies on vaihtanut valitettavasti uudempaan ja isompaan.

Nyt säästelen autoa varten. Avomies yrittää taivutella, että enkö minäkin voisi tyytyä vähän vähempään aluksi niinkuin kaikki muutkin, mutta ainakaan vielä en ole periksi antanut. Sitten kun tosi tarve tulee niin niinhän se on tehtävä. Opiskelijan tuloilla on autokauppoja uuden toivossa turha kierrellä. Etenkään kun merkkikään ei tod. kuulu niihin edullisimpiin. :evil:

Mun ei pitänyt alottaa, mutta näinhän tässä näköjään pääs käymään.
mmm...autot! :roll:

SunLion

haluisin sit joskus jonkun pienen ja söpön :lol:

Audi TT taikka VW New Beetle <3

tosin en ole ees korttia hankkinu...saa nähä hankinkokaan...kait se on joskus pakko.

Jzzu

Mie haluisin joko ison jenkin tai pienen "kauppakassin" vaikka nissanin tai jonkun. :D
En tosin omista ajokorttia että vielä ehdin haaveilla.
Viime talvena ajoin ensimmäistä kertaa autolla kun kulta atoi jäätiellä minun kokeilla volvoaan, ajoin kuullemma tosi hyvin ensikertalaiseksi [size=9]-ikinä aiemmin ollut edes istunut kuskin paikalla-[/size]. :mrgreen:

sira

Oi joi, mikä aihe :D
Omaa autoa ei ole, opiskelijan tuloilla ei osteta sellaista autoa, kun haluaisin. Mutta sitten kun tilanne on sopiva, ostan jonkun uuden bemun ( tahtoo ämmää mieluuten :D )

Mitä uudempi, nopeampi ja hienompi sitä kiivaampaa saa olla kuolaa pyyhkimässä :wink:

Tunnustettakoon, että kun tuli ensimmäiset lumet, oli aivan pakko lainata isän autoa ja lähtä käymään kaupassa. Tässä tapauksessa se tarkoitti, että lähdin ajamaan metsäteille rallia :oops:

Lucky Lady

Heips!

Auto uupuu, mutta kovasti haluaisin. Kohta talouteen varmaan kylläkin tulee auto, kun kihlattu ostaa. Sääli vaan, että meillä ei maut sovi yhtään yksiin: kihlattu haluaa ison sedanin tai peräti farmarin, ja mä taas en sellaisella laivalla suostu ajamaan. Mä haluan mahdollisimman pienen auton, haaveena Smart tai Smart FourFour. Joku muukin pieni auto käy.

Eli kun joskus ostan itse auton, se on kauppakassi..:)

Ja mitä tulee auton laittamiseen, mun autonhuoltotaidot rajoittuu tankkaamiseen käytännössä ja öljyjen katsomiseen teoriassa.. Mutta haluaisin osata muutakin, joten kun talouteen tulee auto, aion opetella perushuoltojuttuja. Ja sen miten auto laitetaan lämmitykseen talvella! :D

sopuli

Meillä on -95 vuosimallia oleva Opel. Poikaystävä tarvitsee työmatkoihin ja minä ajelen sitten välillä muuten vaan :) Joku pikku pikku auto olisi kiva, varsinkin kun en ole mikään kovin hyvä ja varma kuski :oops:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat