luistelua oulussa? - Harrastukset

härveli

Haluttais aivan kamalasti alkaa luistella ohjatusti, mutta ongelma on, että ikää on karttunut jo sen 19v ja aiempaa kokemusta ei ole muualta kuin vapaa-ajan luisteluista kavereiden kanssa.

Tietääkö joku onko oulussa mitään järjestettyä luistelua vähän vanhemmille? tai jotain ryhmää mihin otetaan mukaan kaiken ikäisiä? :D

olis niin kiva päästä mukaan johonkin toimintaan, yksin julkisilla kentillä luistelemassa käyminen kun ei kauheasti huvita..

Kommentit (5)

riinaF

Sori, OT eikä musta oo mitään apua varsinaisen kysymyksen suhteen :D

jennamaria
Enkä siis tarkoita, että pitäisi mennä SM-liigajoukkuetta ahistelemaan

Repesin tälle :lol::lol: Tuli mielikuva siitä, että joku menee kaukalon laidalle kesken SM-liigan ottelun tivaamaan kiekkoilijoilta että opetatteko mulle luistelua :lol:

härveli

Nii..vähän jo kattelin jotain netistä mutta löyty lähinnä vaan junnuille jotain luistelukouluja :P kiitos tuosta liikuntavirastovinkistä! pitää tsekata auttaisko se asiaa :>

Mulle on oikeastaan ihan sama minkälaista luistelua se ois, kuhan jäälle pääsis ja ois kivaa :) jääkiekko tosin menee jo vähän liian välineurheiluksi.

Oiskohan joku kärppäpelaajista halukas antamaan yksityisopetusta.. ;) :D kelpais kyllä semmonenki :D

härveli

Seki vois olla ihan kivaa, on tullu itelläki joskus pelailtua :) voi vaan tässä iässä olla vaikea houkutella porukkaa mukaan, varsinkaan kun ei kovin paljon vielä tunne täältä porukkaa. Siksipä just semmonen ohjattu homma ois kiva, nii ei tarvis ite ressata koko toiminnan ylläpitämisestä :D

Minäpä laitan Oulun Luistelukerholle viestiä, että tietääkö ne asiasta enemmän :)

Chelmur

Miten härveli kävi? Järjestetäänkö Oulussa mitään luistelukouluja aikuisille? Itsekin olen 20 vuotias jo, ja kaikki on suunnattu vain lapsille. Ärsyttävää, että Helsingissä kyllä järjestetään aikuisillekin, mutta eipä täällä ilmeisesti. Tai ainakaan en löytänyt vaikka kävin kaikki mahdolliset sivut läpi. Olisi mukavaa oppia kunnolla alkeet+vähän jotain haastavampaakin. :)

härveli

Kyselin Oulun Luistekerholta tosiaan asiasta ja sain vastaukseksi, että pari vuotta sitten toimintaa aikusillekin on ollu mutta jääpulan vuoksi ei enää :shock: taitaa jäädä luisteluharrastukset haaveiksi.. :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat