Ka-ra-o-kee - Harrastukset

Muru1

Hyviä ja helppoja karaokebiisejä laulaa on tietenkin vakio Baddingin Paratiisi ja Ikkunaprinsessa, Laura Voutilaisen Kerran ja Aikakoneen Tähtikaaren taa.

Hankalaks taas on osoittautunut liian nopea Maarit Hurmerinnan Kevät sekä Ajetaan me tandemilla. Tai sit en ollu tarpeeks humalassa;))

Sivut

Kommentit (47)

taizu

Kuinka moni on aivan hullaantunut laulamiseen(äänestä en kysynyt..).
Kuinka moni tallaa karaokebaareissa ja mitä siellä on MUST-kipaleita.

Minä monesti tahtonut mennä ja pari kertaa ollut(aina jotkut kisat ollut ja aina jonnekkin jatkoon päässyt joo)

Ja kotona koneelta veivattu karaokeveisuja... tyylillä :wink:

taizu

Lauloin joskus aikojen alussa kotipuolen kuppilassa. Ensimmäiset kipalett meni niin mönkään ja viimeinen oli "levoton tuhkimo" ja muistan, kuinka baarin pitäjäkin kävi kurkkaamassa, kuka on mikin takana (nyt en ole aivan varma, oliko se esitys sitten hyvä vain huono... :P )

Karaoken laulaminen vaatii minulta jonkun kynnyksen ylittämistä> vain harvoin saan itseni yksin laulamaan yleisissä tiloissa yksin. Mutta kaverin kanssa> aina kivaa!

Annie the Pooh

Toisaalta tekisi mieli kokeilla, mutta en uskalla. Ei tuo laulutaito ole mitenkään niin huippua, että kehtaisin... Ehkä joskus kaverin kanssa... Olen mie monesti kattonu niitä listoja, mitä voisi laulaa, mutta aina se on jäänyt. :roll: Ei uskalla niin ei uskalla, vaikka mieli tekisikin.

Shandy
Annie the Pooh
Toisaalta tekisi mieli kokeilla, mutta en uskalla. Ei tuo laulutaito ole mitenkään niin huippua, että kehtaisin...

Tarpeeksi viinaa niin sitten kyllä kehtaa.. ;) Minä ainakin... Enkä siis osaa ollenkaan laulaa.. :D Viimeksi vedettiin kaverin kanssa (joka on vielä huonompi laulamaan kuin minä) aikuinen nainen. :lol: Voi että kuulosti varmaan pahalta. :oops:

Mutta harvemmin kyllä laulan edes kännissä. Paitsi jos joku yllyttää, mä oon vähän liian yllytyshullu.

maaruli

Mä oon muutaman kerran käynyt laulamassa, ja siihen jää koukkuun! Ei siis osaa millään lopettaa vain pariin kappaleeseen. Karaoke on kiva tapa päästä leikkimään suurta laulajaa :) ja se on myös turvallinen tapa, koska aina löytyy huonompia laulajia kuin itse on... Karaokebaarissa kukaan ei niin välitä. :roll:

Lumi~

En tykkää yhtään laulaa karaokea, varmaankin omasta lauluäänestäni
johtuen :lol: mutta on kyllä tosi kiva kuunnella kun joku kaveri laulaa..

Flavia

Karaoke on japania ja tarkoittaa "Nolaa itsesi"

Silloin tällöin minäkin laulan. Anna Hanskin Minä tahdon sinut -biisi on yks vakkari. :)

taizu
Flavia
Karaoke on japania ja tarkoittaa "Nolaa itsesi"

Silloin tällöin minäkin laulan. Anna Hanskin Minä tahdon sinut -biisi on yks vakkari. :)

Ja niin moni kyllä toteuttaa tämän juuri suomennettuna oikein :lol:
Mutta kyse onkin itsensä voittamisesta. Ja laulaminenhan on oikeasti kivaa.

blaah:)

Mä en ikinä halua kiduttaa ketään minun raakunnallani. Olen tainnut kerran eksyä kännissä karaoke lavalle ja kuulema esitys oli ihan kamala.. Eli kerta siis riitti minulle.

Amalia

Mikään ei ole sen karmeampaa, kun joutua kuuntelemaan jotain tyyppiä, joka kuvittelee osaavansa laulaa kunhan vaan on tarpeeks kännissä :? . Mä olen kuullut ainoastaan kerran tosi hyvän karaoke-esityksen; joku nippanappa täysikäinen poika veti Queenin Bohemian Rhapsodyn niin täydellisesti, että ikuinen karaokekriitikkokin läpytti biisin jälkeen ahkerasti tassuja yhteen :).

Flavia
Amalia
Mikään ei ole sen karmeampaa, kun joutua kuuntelemaan jotain tyyppiä, joka kuvittelee osaavansa laulaa kunhan vaan on tarpeeks kännissä :?

Just näin. Kamalinta on ihmiset jotka luulevat laulavansa täydellisesti. Paremmalta lopen näyttää ja kuulostaa sellaset jotka laulavat keskinkertaisesti eivätkä luule olevansa Celine Dioneja tai Irinoita.

taizu

Eihän karaoke mikään idols-juttu olekaan vaan viihdyke.
Olen ollut muutaman kerran karaokea seuraamassa ja laulamassa. varsinkin tuttujen laulamista on ihana kuunnella (meni sitten miten vain..pääasiahan on se, että kaikilla on hauskaa)

Kaverini kihlajaisissa pojat olivat laulaneen karaokea suhlasehdokkaan toimiessa "kapellimestarina"... en vain päässyt näkemään/kuulemaan tätä.. en tiedä, jäinkö edes paljosta paitsi :lol:

Lania

En oo koskaan laulanu, ja vihaan jos joku yrittää pakottaa ja saada laulaan väkisin. Paitsi jos se tapahtuu Kyproksella ja samalla kannetaan ilmasta viinaa pöytään, sillon voi vähän muodon vuoks vilkuilla listoja :P

Ritu

Kuulin tuossa tiistai-ehtoona ku yks Antti (oli viime idolsissa) veti karaokessa Neljänsuoran biisi Juuri tänä yönä. Taitaa tulla tämän likan seuraava vakkaribiisi laulettavaks :mrgreen: Sopiva mun äänelle..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat