Olympialaiset - Harrastukset

Rixuliini
Maruchka
Joo, pelasvat kyllä todella upeasti. Moni vielä ensikertalaisia.
Oli inhottavaa nähdä, kuinka pettyneitä he olivat pelin jälkeen :(
Tuomarikin siinä vielä söhläs... :x

Mun mielestä Suomi pelasi huonosti verrattuna muihin matseihin, ja pakko se on myöntää että kyllähän Ruotsi vei Suomea koko pelin ajan.
Tuomaripeli nyt on mitä on, mutta ihan kohtuullista sekin oli.

Sivut

Kommentit (208)

*Sandy*

Jääkiekkoa varmaankin katson (koska pelit muuten alkavat?) muista lajeista katson vain tulokset että kuinka suomalaiset ovat pärjänneet :) Ennen katsoin aika paljon urheilua, mutta poikaystäväni ei katso ollenkaan, joten minullakin se on nyt jäänyt vähemmälle :?

Pai25

Saas nähdä tuleeko paljonkaan seurattua...
Ehkä jos lätkää kattoo niin hyvä !
Ja ehkä mäkihyppyä. Siihenpä taitaa jäädä meikäläisen seuraamiset.
Joskus ennen (nuorempana) oli PAKKO kattoo kaikki mahdolliset... Mut nyt iän myötä jäänyt...

Shandril

Hhhm.... :roll: En kyllä taida uskaltaa :wink: Vaikka eipä tuolla nyt mitään merkitystä olekaan, kun niitenhän pärstät tuollä ympäri nettiä pyörii :P

Harkitsen asiaa :wink:

*muoks* En tohdikaan sitä pitää tässä esillä. Kultsi tuskin kauheesti arvostaa, kun tajuu että oon täällä keskustellu meijän seksielämästä yms. ja sitten kaikki cosmonaisetkin jo tietäis kenestä puhutaan. Ne ketkä kerkisi nimen näkemään, niin tietäköön :wink:

ivoire
Shandril
Noh itse vähän pakon edestä olen oppinut kiinnostumaan tuosta curlingista kun avokki on olympijoukkueessa :wink: Joten se varmaan ja lautailu tulee seurattua. Itse olen kyllä samaan aikaan pohjois-Italiassa laskemassa,joten voipi olla että piipahdan Torinoon kokemaan olymialaisten tunnelman :)

Et varmaan uskalla paljastaa, kuka sun avokkis noista joukkueen jäsenistä on? :wink:

Shandril

Noh itse vähän pakon edestä olen oppinut kiinnostumaan tuosta curlingista kun avokki on olympijoukkueessa :wink: Joten se varmaan ja lautailu tulee seurattua. Itse olen kyllä samaan aikaan pohjois-Italiassa laskemassa,joten voipi olla että piipahdan Torinoon kokemaan olymialaisten tunnelman :)

Rixuliini

Yritän boikotoida mahdollisimman hyvin nuo kisat, eikä mieskään ole onneksi yhtään kiinnostunut.

Ei vaan jaksa innostaa, mutta kivahan se olisi jos suomalaiset menestyisivät.

MiuMiu*

Mä oon sellanen sivusilmällä seurailija, eli kisat saattaa olla siellä taustalla päällä tai mies katsoo niitä, mutta muuten en urheilusta niin välitä...tietenkin silti toivon Suomelle menestystä!

ivoire

Ensi viikolla ne sitten alkavat, talviolympialaiset nimittäin. Kuinka ahkerasti aiot seurata kisoja vai kiinnostaa kisat ollenkaan? Mitkä lajit erityisesti saavat sinut telkkarin ääreen? Entä kuinka monta mitalia veikkaat Suomen saavan?

Mä oon varsinainen penkkiurheiluhullu, joten luultavasti katselen kisoja telkkarista aika ahkerasti. Tosin curlingin, taitoluistelun, pikaluistelun ja ampumahiihdon mä taidan jättää väliin. :D

Ritu
*Sandy*
Jääkiekkoa varmaankin katson (koska pelit muuten alkavat?) muista lajeista katson vain tulokset että kuinka suomalaiset ovat pärjänneet :) Ennen katsoin aika paljon urheilua, mutta poikaystäväni ei katso ollenkaan, joten minullakin se on nyt jäänyt vähemmälle :?

Lätkä alkaa keskiviikkona 15.2. Suomen peli 15.30 Sveitsiä vastaan. Lätkää ny ainakin on katteltava.

Annie the Pooh

enpä meinannut katella sen enempää kuin mitä minut sille altistetaan... ilmeisesti tuo karvanaama meinaa niitä katella, joten altistun sille... :roll:

Jimmy KImmel
Annie the Pooh
enpä meinannut katella sen enempää kuin mitä minut sille altistetaan... ilmeisesti tuo karvanaama meinaa niitä katella, joten altistun sille... :roll:

Peniksen haittavaikutuksia... Joutuu seuraan urheilua... :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat