Basketball is my game... - Harrastukset

Heinä.

minä pelaan :D se on aivan loisto laji. tietty tätä pituutta sais olla enemmän ku alle 160 cm :roll:

Kommentit (9)

figaro

Hmm.. Pitäisiköhän nyt, kun vihdoin on tämä oma mökki, hommata pihaan se kotikoripallopeli :D Voisipa olla ihan jees.. Sulkapalloverkon lisäksi :lol:

figaro

Tulipa tässä ihan ikävä kouluaikojen liikuntatunteja.. :roll: Miten sitä oikein antaumuksella pelasi koripalloa ja oli mielissään, jos kyseistä lajia oli seuraavalla liikuntatunnilla :) Harmillista, kun kaikki nuo pallopelit jäivät sille tielleen, kun lukio loppui. Ei ole kuin näitä selkeitä "vakavasti harrastavia" ryhmiä :(

(Sama muuten lentopallon ja sählyn jne. kanssa :( )

Jeii

Mä oon tällänen hengessämukanaihminen :wink: Joukkueessa en pelaa, enkä ole pelannut, harmi, sillä täällä päin ei sellaista ole. Kavereiden kanssa tulee paljonkin kesällä heiteltyä ja pelailtua. Mukavaa puuhaa!

Jeii

Hmm, tuopa vois olla ideaa, kun saatiin tohon kotipihaan laatatkin vihdoin viimekesänä. Mutta toisaalta, eipä tästä kamalan pitkä matka lähimmälle kentällekään ole :wink:

trandi

En ite pelaa mut hirveästi pidän lajista. Kesäsin tulee pelailtua, talvella jää vähemmälle kun en oo joukkueeseen viittinyt liittyä polvien takia. Pelejä käyn kyllä seurailemassa. Harmittaa niin vietävästi kun polvet sattuivat vuosia sitten niin en pystynyt aloittamaan korista :/

Sinsemilla

mie pelasin yläasteella ihan joukkueessa... oltiin kyllä niin huippuja, kun sarjassakin oltiin toisiks viimosina... ei sentään viimosia kuitenkaan... ;)

oli aina kiva noita Kouvoja ja Catseja vastaan pelata, kun ties että sieltä tulee turpiin ja kunnolla... ;) mut Lahdessa oli kiva käydä, kun ne sentään voitettiin... ja voittohan ei ole tärkeintä... ;)

nyt en oo moneen vuoteen koskenukkaan palloon... voi että, välillä kun jossain leffassa vaikka näkee, tulee hirmu hinku heittelemään... ja mitenköhän sitä peli sujuis nykysin... :D

Cs

jep! aivan loistava laji! basketball is my game that's true!<3 on tullut pelattua pienestä pitäen aina tähän päivään saakka.. nyt toisaalta vähän taukoa loukkaantumisen vuoksi mutta kohta taas pääsee pelailemaan <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat