Bodaaminen.. jne. - Harrastukset

Rahel

Mä viihdyn salilla puoliittain sen vuoksi, että siellä on lihaksikkaita miehiä :wink: . Ja kyllä mä siellä itekin käyn lihaksia kasvattamassa. Projektina olis saada isommat hauikset ja isompi takapuoli... Maybe someday...

Sivut

Kommentit (210)

weramaria

Mä en mun perseestä mene vannomaan (miehen mielestä se tietty on ihana...) mutta kuulun just niihin ihmisiin jotka voi syödä mitä tykkää eikä vaan liho. Liikuntaa mä harrastan nykyään niin vähän että hävettää. :oops: Se on aina että pitäis tehdä sitä ja tätä, mutta sitten se vaan jää... Olen siis tosi kiitollinen näille geeneille jotka sallivat mun lamettamisen...

Ja lisää omituisuuksia; mulle ei ole ikinä ollut minkään valtakunnan väliä, millainen kroppa miehellä on. Nojoo, tunnustan ettei kovin isot kaljamahat aiheuta väristyksiä, mutta muuten se on yks hailee. Nykyisen miehen kroppa on jotain ruipelon ja uimarin välimaastosta, muuten sellainen rokrok. Enempi kyllä merkkaa esim. millä tyylillä ko. kroppa on verhoiltu jne. Ei pelkän kropan kanssa voi seurustella! (Eiku voi, mutta mie oon tänään tekopyhä...)

Rixuliini

En mä miellä mitenkään salilla käyviä miehiä snobeiksi, ihan hyvä jos tajuavat pitää kunnostaan huolta, me naisethan niitä tuloksia saadaan ihailla. :wink:
Välillä tosin ärsyttää kun oma äijä puhuu kavereidensa kanssa jostain saakelin ohjelmista ja siitä montako jotain kyykkyä menee tai paljonko nousee penkistä..Ei vaan jaksa kuunnella..
No, onneksi ei tarvi kuitenkaan liian usein kuunnella, muukin elämä vielä löytyy.

Jimmy KImmel
Lania
Harvassa on ne luojan luomat atleetit, mutta jollain käy säkä :P

Jep. Tunnen kanssa pari kaveria, joiden lihakset ovat tulleet kohtuuttoman helpolla. Mutta isolta näyttääkseen ei välttämättä vaadita lihaksia, kunhan vain on oikean mallinen (lue levyinen) luusto hartioissa. Näitä näkeekin jo sitten hyvinkin paljon!

Onneksi tytöissäkin löytyy näitä "hyvät geenit" omistavia, eli ikinä ei ole liikuttu pätkääkään ja eletään lähinnä sipseillä sekä irtokarkeilla ja siitä huolimatta omistetaan mitä herkullisin takapuoli... Jimmy kiittää näistä(kin). 8)

Lania
Maruchka
Lania
Maruchka

Eikös tavallaan snobi ja juntti mene samaan kastiin :?

Ei mun mielestä millään tavalla? :D

Heh, no, niin. Niitä voi olla aika vaikea kuvailla, mutta eivät kovinkaan myönteisiä nimityksiä kumpikaan siis ainakaan :lol:

Hmm.. tavallaan kyllä snobi ja juntti taitavat olla vastakohtia..? :?

Niinpä niin. Ei sillä että jompikumpi olis "hyvä" ja toinen "huono", ei siis sillä tavalla vastakohtia, mutta ihan ääripäitä kuitenki.

Maruchka
Jimmy KImmel
Mulla oli frendin kanssa tämän autotallissa raudat ja niitä sitten kilisteltiin. Sitten oltiin olevinamme tavallisia salijätkiä kovempia, kun nosteltiin autotallissa "vapaita painoja" eikä välitetty palautusjuomista, syötiin vaan reilusti. :lol:

Mutta kukin tavallaan.

No tuo onkin sellainen "hyväksyttävämpi" tapa, jotenkin miellän salilla puhkivat miehet narsistisiksi k*sipäiksi :D

Lania
Maruchka

Ei mun mielestä millään tavalla? :D

Heh, no, niin. Niitä voi olla aika vaikea kuvailla, mutta eivät kovinkaan myönteisiä nimityksiä kumpikaan siis ainakaan :lol:

Hmm.. tavallaan kyllä snobi ja juntti taitavat olla vastakohtia..? :?

Jimmy KImmel

Myönnän nostelleeni painoja ihan vain saadakseni isommat lihakset. Voima tuli boonuksena. Tosin voimaa eikä liiemmin lihaksiakaan ei aivan tolkuttomasti tullut. Vähän kuitenkin.

Salille en ikinä tykännyt mennä, niissä oli aina jotenkin keinotekoinen meininki. Jätkät pumppas peilien edessä ja ähisi pirusti. Ranteissa oli hikipannat ja vedeltiin proteiinipirtelöitä... Sitä pidin jotenkin snobina puuhana. Mulla oli frendin kanssa tämän autotallissa raudat ja niitä sitten kilisteltiin. Sitten oltiin olevinamme tavallisia salijätkiä kovempia, kun nosteltiin autotallissa "vapaita painoja" eikä välitetty palautusjuomista, syötiin vaan reilusti. :lol:

Mutta kukin tavallaan.

Maruchka
Jimmy KImmel
Onko ainoastaan podaaminen snobimaista, vai onko naisten kiinteyttäminen myöskin snobimaista. Entäs voimannostajat? Ne ketkä hankkivat pelkkää voimaa eivätkä lihaksia juuri nimeksikään? (lihakset ja voimahan eivät välttämättä ole sama asia)

Minä miellän jotenkin tuon salilla ähkimisen lihasten saamiseksi snobiuteen. Steroidien käyttö on sitten taas asia erikseen, se johtuu pelkästä älynpuutteesta.
Mutta ei kiinteyttämisessä mitään pahaa ole, sen enempää kuin voimanhankinnassakaan.

Tämähän on siis vain minun oma mielipiteeni asiasta.

Jimmy KImmel
Maruchka
Niin juuri! Joten siksi bodaaminen varsinkin on niin snobimaista, miksei voi hankkia niitä lihaksia kunnon urheilulla :D

Onko ainoastaan podaaminen snobimaista, vai onko naisten kiinteyttäminen myöskin snobimaista. Entäs voimannostajat? Ne ketkä hankkivat pelkkää voimaa eivätkä lihaksia juuri nimeksikään? (lihakset ja voimahan eivät välttämättä ole sama asia)

Maruchka
Lania
Niin no emmä sitä kyllä mihinkä snobimaisuuteen yhdistä, ennemminki junttiuteen. Je kyllähän siinä erilailla lihakset saa kun jossain "oikeessa" urheilulajissa, mun mielestä ei kyllä ainaka mitenkään paremmalla tavalla.

Lania
Maruchka
Lania
Ja tietyllä tavalla mä en edes miellä bodaamista urheiluks, koska urheilussa kuuluu juosta ja/tai ainaki liikkua :D

Niin juuri! Joten siksi bodaaminen varsinkin on niin snobimaista, miksei voi hankkia niitä lihaksia kunnon urheilulla :D

Niin no emmä sitä kyllä mihinkä snobimaisuuteen yhdistä, ennemminki junttiuteen. Je kyllähän siinä erilailla lihakset saa kun jossain "oikeessa" urheilulajissa, mun mielestä ei kyllä ainaka mitenkään paremmalla tavalla.

Jimmy KImmel

Jotkut pitää golffiakin liikuntana... Ollaanhan siinä ulkona ja kävellään (ellei mennä golfautolla), mutta ei se mielestäni urheilua ole.

Mjoo, kyllä se musta voi liikuntaa olla, mut ei urheilua. Vaikka kyllähän se urheilukisojen kastiin vissiin lasketaankin. Tosin, pitää jotkut biljardiakin urheilulajina :?

Jimmy KImmel
Lania
Ja tietyllä tavalla mä en edes miellä bodaamista urheiluks, koska urheilussa kuuluu juosta ja/tai ainaki liikkua :D

Jotkut pitää golffiakin liikuntana... Ollaanhan siinä ulkona ja kävellään (ellei mennä golfautolla), mutta ei se mielestäni urheilua ole. Mutta en mäkään suoranaisesti salilla kävijiä (kiinteyttäjiä tai pumppaajia) urheilijoina pidä vaikkakin se kuitenkin liikuntaa on siinä missä muutkin.

Maruchka
Lania

Lania
Lizzie

Edelleen kyllä minä ainakin baarissa käännän katseeni hyvin treenanneen perään kuin kukkakepin. En pidä niistä mainituista appelsiinit-kainalossa ja salipöksyissä Stockalle-tyypeistä, mutta musta on vaan hot jos miehellä on habaa. Ja itsestäänhän harvalle lihakset tulee..

Salipöksyt :D seksikästä.

Mutta joo, kyllä munkin katseen kääntää ennemmin sopivasti reenattu kun joku ruipelo. Tosin mitä ny ittestäni oon huomannu, ni eipä tässä enää muuta tarvita kuhan mieheks tunnistaa, niin pää jo kääntyy :?

Tosta ittestään tulevista lihaksista, jos olisin mies niin olisin maailman kateellisin mun serkkupojalle. Nuori mies, pituutta vajaa 190cm, hartiat ja rintakehä levee, jalat pitkät ja hoikat, käsivarret kunnossa. Ja mitä tyyppi harrastaa, tietokoneen ääressä istumista, kebabin syöntiä ja intti-SPOLleilua. Harvassa on ne luojan luomat atleetit, mutta jollain käy säkä :P

Jimmy KImmel
Miffy
"Miehen pitää olla miehen kokoinen ja näköinen." :arrow: ei aina tarkoita lihaksikasta karjua. Ehkä. Kai. En tiedä. Voi olla.;)

Bingo! Olkoon kaikilla oma "miehenmalli".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat