Absolut Torr - Terveys ja hyvä olo

iisamiisa

Onko kukaan käyttänyt kyseistä apteekista saatavaa hikoilun estämiseen käytettävää deodoranttia? Voi siis käyttää esim. jos urheilee paljon, on tuolloin kätevä tai jos on ylihikoilua tms.

Itse käytän tuon urheilun takia ja ensimmäisenä yönä kun laitoin kainaloihin, niin kutisi ihan vietävästi, melkein ei unikaan tullut. Nyt olen muutaman kuukauden käyttänyt pikku kutinasta huolimatta.

Nyt olen huomannu, että kainalon alueen ihosolmukkeet olisivat hitusen verran turvonneet, muilla samaa?

Kertokaa, jos tiedätte muita apteekista saatavia hyviä kestodödöjä, mitkä eivät ole teidän ihoa ärsyttäneet!

Kommentit (3)

Ily

Olen käyttänyt runsaaseen (ja pahanhajuiseen :x) liikahikoiluun, jota tulee vaikka vain olisin paikallani tai jos stressaannun yms. hikoan mielettömästi. Absolut torr auttoi mielettömästi mutta meni mullakin aikani ennen kuin opin käyttämään ilman että meni yöunet. Absolut torr on kaikista styrkeintä kamaa että kannattaa apteekkituotteista kokeilla vaikka triple dry:ta ensin. Mielestäni liikunnassa tapahtuvaan liikahikoiluun ei apteekin tuotteita kannata käyttää, liikahikoilu ilmenee meinaan juuri silloin kun ei tee fyysisesti paljon mitään.

Mutta jos at:n käyttöön haluaa vihjeitä niin:
1. kannattaa mennä tosi väsyneenä nukkumaan ja pistää ainetta juuri ennenkuin vetää peiton korville.

2. sheivailun voi unohtaa pariksi päiväksi [u]ennen[/u] kuin laittaa at:ta. parasta on sheivata aamulla kun herää ja pesee samalla muutenkin at:n kainaloista.

3. todella herkkäihoisille tuote ei missään nimessä sovi. punoituksen ja kirvelyn seuraavina päivinä voi minimoda vain opettelemalla tarkkaan mihin kohtaan kainaloon sitä ainetta työntää. Itse alussa laitoin sitä aina liikaa tuonne selän puoleiselle kainalonsivulle , joka ei ollut enää edes kainalokuoppaa ja ai jumalautsi kun ei voinut paitaa pitää pariin päivään.. Eli kannattaa tähdätä tarkkaan juuri sinne keskelle kainalokuoppaa ja vähän siitä alaspäin.

4. käyttövälin kanssa on oltava tarkkana. yleensä at:n laiton tarpeen huomaa siitä, kun kainalot alkavat taas hikoilla melkein entiseen tapaan eli 1-1,5viikon välein. Pari päivää at:n jälkeen pärjää ilman dödöjä (ei saakaan laittaa rikkinäiselle iholle) sitten siirrytään dödöön ja kun dödö ekan kerran pettää niin sitten taas at-yö. Rytmin oppii n. kuukaudessa.

5. At:lla on yksilöllisiä vaikutuksia, se mikä auttaa toisella helpottamaan käyttömukavuutta ei toisella välttämättä. Jos on kokeillut kaikkea muuta jo niin kannattaa kokeilla at:ta, minua se on auttanut jo kahden ja puolen vuoden ajan ja vasta 2 purkkia on kulunut. suosittelen!

Vastaan mielelläni jos tulee muutakin kysyttävää. :D

marikaa-

Itse käytin Absolut Torria liikahikoiluun yläasteaikoina. Ja siihen kiusallisuuden tunteeseen verrattuna mikä tuli hikoilusta, yksi yö silloin tällöin pienen kutinan kera ei ollut yhtään mitään! Joten suosittelen kyllä, ja apu oli huima. En ehtinyt käyttää purkkia loppuun (ja tuolla kaapissa se lojuu vieläkin..) sillä liikahikoilu on loppunut (johtunee ehkä murrosiän loppumisesta). Nyt käytän silloin tällöin ACO:n extra effektiv antiperspirantia, ja on kyllä myös tehokas. Taisin joskus käyttää myös Triple Dryta, ja sekin oli täysin toimiva. Kannattaa siis ehkä aloittaa liikahikoiluun tarkoitetusta aineesta, mutta siitä lievimmästä päästä. AT tosiaan on aika myrkkyä!
Urheilusta aiheutuvaan hikoiluun ei kannata näitä käyttää, sillä hikoillessa elimistöstä poistuu kuona-aineita, ja tällöin kuona-aineet ei poistu jos estät hikoilun (vaikkakin vain kainaloista).

juoksija

Käytän kyseistä ainetta myöskin. Yleensä sen kanssa ei ole ongelmia, mutta välillä on juurikin tuota kamalaa kutinaa yms. Mulla on aineen takia kainalot välillä punoittavat, mutta silloin pitää pitää taukoa käytössä. Ilman ainetta en tulisi toimeen. Ilyn neuvot ovat hyviä, samoja juttuja itsekin huomannut. Jos hikoilu ei ole muuta kuin ns. urheiluhikoilua niin kannattaa tosiaan kokeilla muita apteekista löytyviä tuotteita. Eivät ole niin voimakkaita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat