Jenkkakahvapohdintaa - Terveys ja hyvä olo

Grim

Satuin löytämään tällaisen kuvan netissä surffaillessani ja nyt haluaisin kuulla teidän mielipiteenne ko kuvan kauneudesta.

http://i104.photobucket.com/albums/m165/Uneeked/2xist.jpg

Onko kuvan nainen siis mielestänne kaunis, vaikka jenkkakahvat pömpöttävät?On toki selvää että miesten boksereilla on osuutta asiaan mutta pointti onkin se, että voiko nainen olla kaunis jenkkakahvoineen?Pitäisikö muotinäytöksissä näkyä enemmän runsaita naisia kuin laihoja malleja?Itse mietin aika usein miten aivopesty olen ajattelemaan tietyllä tavalla, eli että laihat on nättejä ym.. jos tällaisia naisia näkyisi joka lehdissä ja heitä ihailtaisiin suuresti, olisi kantani asiaan todella erilainen ja itsetuntonikin olisi varmasti huipussaan sillä vyötärölläni on pienehkö kasa läskiä.. Jos joku mies tulee sanomaan mulle että se tykkää vähän runsaammista naisista niin mun on todella vaikea uskoa sitä.

Sivut

Kommentit (19)

marimma

Mä en ois edes koko jenkkakahvoja nähnyt ellei siitä ois mainittu :D
Eli ehdottoman nätti kaikkineen :)

Ainoa, että taitaa olla turhan tiukat nuo housut ja senkin takia nousta tuo kahva noin luonnottoman ylös.. Vai näyttääkö se vaan mun silmissä siltä että on jotenkin "liian" korkeella :? ?

olematon

Kaunis nainen :) en mä ees kiinnittäny huomiota jenkkiksiin. Vähän ehkä kireet housut jalassa (niin kuin tuossa taskikenkin kuvassa..) Mun mielestä aloittajan viestin linkin nainen on kivan kurvikas.

JJEMMY

Tuo on kyllä totta et ei noita nyt ehkä jenkkakahvoiks voi sanoa. Tolla likalla ei varmasti näy enää mitään ku vetää oman kokoset farkut jalkaansa. Toisin ku täällä ](*,) Ja on mielestäni nätti, mielummin tuollanen ku ihan langan laiha.

flaps

nuo ei minusta kyllä ole jenkkikset vaan ihan tytön lonkkaluut..itsellä nimittäin samanlaiset, eikä minulla ole siinä 'mitään ylimääräist', kun painoa muutenkin liian vähän :roll:
varsin nätti nainen kyllä.

marimma

Mäkin oikein jäin miettii tota Jemmyn viestiä että nehän varmaan häviää tolla likalla kun vaihtaa housut. Meinaan mulla ei (eikä miehellä) kyllä häviä mihinkään vaikka oltais alasti :D Ja ne on vähän alempanakin, tai sitten se vaan näyttää sille kun oon niin lyhyt ja levee :D

Tsein

OMG mikä läski!!! Pois tollaset ihrakasat rumentamasta catwalkeja. Oksettaa oikein tollanen tursuaminen. Miten tuo kehtaa ees kulkea ulkona läskiensä kanssa saati sitten mennä esittelemään niitä julkisesti catwalkille.

_poks_

Olen kyllä samaa mieltä kuin muut, ei tuossa aloittajan linkissä olevalla naisella mitään jenkkakahvoja ole!

Mun on jotenkin vaikea ymmärtää edes, että joku todellakin voi ajatella nuokin jenkkakahvoiksi! :shock: Hoikka, kaunis nainen mun mielestä. Ei edes kurvikas niinkun joku sanoi.

marimma
Tsein
OMG mikä läski!!! Pois tollaset ihrakasat rumentamasta catwalkeja. Oksettaa oikein tollanen tursuaminen. Miten tuo kehtaa ees kulkea ulkona läskiensä kanssa saati sitten mennä esittelemään niitä julkisesti catwalkille.

*nauraa vedet silmissä*

Mut jos lähdetään miettii tota catwalkilla, niin ihmettelen että miten ne on kuitenkin päättäneet pukea nuo vaatteet juuri tuolle tytölle. Siis kun näitä "pursuamisia" ei ihan oikeasti oo kävellyt vastaan missään muotinäytöskuvissa ja muissa, tää on eka sellanen mikä mun silmiin on osunut. Joten jotenkin hassua.. :)

Lady_

Kaunis nainen, mietin vain (kuten suurin osa täällä) miksi juuri tuo kuva valittiin jenkkakahva -keskusteluun?
Naisellistahan se vain on, että on hiukan tuolla lantiollakin jotain mistä ottaa kiinni :wink:

Grim

No itelläni on ainaki suht samanlaiset "jenkkikset" kun tolla mallitytöllä.. Ehkä te olette sitten oikeessa että ne ei oo jenkkakahvat mutta kun itseltä löytyy jenkkikset vaikkei olisi mitään päällä.. : D En oikein tiedä mitä pitäisi sanoa. Tajusin kyllä itekin kun katoin tota kuvaa että ne "jenkkikset" tulee niistä miesten boksereista mutta mutta.. kun nykyään tosiaan ihaillaan sellaisia ihmisiä keille ei tule minkäänmoisia "läskikyttyröitä" vaikka pistäisi mitä päälle.

blackcurrant

Ei ole nuo jenkkakahvat ei! Suurimmalla osalla naisista on kuitenkin vähän sitä pehmeää nahkaakin siinä lantiolla -ja kuuluukin eihän lantio kropasta ihan rasvaton tai lihaton kohta ole :lol: että veikkaan että ne ns. jenkkakahvatkin tulee, jos vetäisee todellakin ne _liian_ pienet ja kiristävät pökät tai hamosen tietyllä tapaa lanteille. Iso osa osaa pukeutua oman kokoiseensa vaatteeseen joten tuota ilmiötä ei silloin tule.

Tästä tulikin mieleen, että mieheni kerran sanoi yhdestä naisesta että lihava tai jotakin sellaista. Sana ei tainnut olla lihava, mutta ymmärsin hänen tarkoittavan ihan normaalipainoisen tytön farkkuja ja kun lantion kohdille tuli sellainen PIENI makkara. Sitten oli joku napapaita päällä. Minä kyllä kiirehdin heti ihmettelemään että täh, tuossa tytössä ei ole kyllä mitään vikaa, minäkin olen hitsi sentään pyöreämpi (ihan normaalipainoinen). Mieheni sanoi tähän, että niin mutta minä sentään käytän oikeankokoisia vaatteita. Ja huom. kyseessä ei ollut todellakaan mitkät kunnon jenkkakahvat. Minusta se tyttö farkkuineen näytti oikein naiselliselta.

Kathry

Oon vähä erimieltä. Mun mielestä nuo on jenkkakahvat, eli läskiä alaselässä. Hieman siis, ihan hieman vaan. Oon aika kriittiinen ja täydellisyyteen pyrkivä nimenomaan vartalon kanssa niin siks varmaan mun silmään näyttää jenkkiksiltä.

TaskuMyy
Kathry
Oon vähä erimieltä. Mun mielestä nuo on jenkkakahvat, eli läskiä alaselässä. Hieman siis, ihan hieman vaan. Oon aika kriittiinen ja täydellisyyteen pyrkivä nimenomaan vartalon kanssa niin siks varmaan mun silmään näyttää jenkkiksiltä.

Oletko kuullut isoista lonkkiksista? :o

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat