Aloe Vera - Terveys ja hyvä olo

selma

Koitin etsiä tästä topicia mutta en löytänyt, korjatkaa jos olen väärässä...

Siis, onko kenelläkään kokemuksia, myönteisiä tai kielteisiä, Aloe Verasta?
Aloe Vera tuotteita on laaja kirjo, mutta tunnetuimpia varmaankin nuo mehut, joita on kolmea eri sorttia. Mehut ovat vihannesmehua, eivät siis mitään lääkettä, mutta tehoavat auttavat ihmisiä ihmeellisillä tavoilla.

Itse olen kolmisen kuukautta juonut Allun persikkamehua. Sanotaan, että todellisen vaikutuksen havaitsee vasta kolmen kuukauden jälkeen, mutta olen kyllä huomannut eroa ihan muutama viikko aloittamisen jälkeen. Esimerkiksi kauhea yskä, joka vaivasi melkein kuukauden lähti pois kun aloitin mehun juomisen. Sitä ennen olin juonut pari pullollista apteekin yskänlääkettä, eikä se auttanut. Olen myös huomannut olevani pirteämpi ja energisempi. Myöskin maha toimii paremmin. Aloe Vera hammastahnasta olen myöskin aivan riippuvainen :)

Olen pitkän suostuttelun jälkeen olen myös saanut poikaystäväni juomaan Allua. Hän ei ole huomannut (tai myöntänyt) vielä mitään eroa, mutta ottaa mehua kiltisti joka aamu. :)

Kommentit (8)

selma

Mitä niistä voiteista käytät? Itselläkin olisi tarkoitus hankkia, mutta en oikein osaa päättää, mikä olisi paras.

Niin ja selvennykseksi, puhuin lähinnä vain Foreverin tuotteista.

selma

Juu tuo selvennys oli vaan ihan yleisesti, koska melkein joka tuotteessa on nykyään joku 0,1 % Aloe Veraa.

Vissiin sitä Gellyä meinaat, sitä perus. Ku niitä on Propolista sun muuta.

Riksukka

entisen poikaystäväni äiti myy näitä tuotteita, mutta voin sanoa ihan rehhellisesti että ne toimii. :) itselläni on rasvasta, juomiin kaikkea. ne oikeasti toimii. juoma auttaa minua jaksamaan ja tunnen kuinka kaikki elimistössäni energisöityy kun olen juonut. :)
Gelly on myös aivan ihanaa samoin kuin ihan normaali body lotionkin.
Aloe Vera on mielestäni upea yksin, mutta kun sitä on laitettu muihin tuotteisiin, jopa pikku housun suojiin niin alkaa mennä jo rahastukseksi.Mutta voi taata että toimii! :)

SunLion
selma
Juu tuo selvennys oli vaan ihan yleisesti, koska melkein joka tuotteessa on nykyään joku 0,1 % Aloe Veraa.

Vissiin sitä Gellyä meinaat, sitä perus. Ku niitä on Propolista sun muuta.

no aloe veraa valmistaa monet firmat eli geelistä on kyse mutta sarja ei ole tuo sama mistä puhut..eli ei ole gellyä.

mun tekis mieli juomaa kokeilla mutten raaski..menee niin paljon rahaa sairaudenhoitoon jo muutenkin nyt..

selma

Kiva kuulla että jollain muullakin on positiivisia kokemuksia :)

Itse en oo käyttänyt muuta kun Foreveria, muut on ihan tuntemattomia. Se mehu on kyllä pirun kallista, haukkaa aika suuren osan opintotuesta. En vaan pysty lopettamaan sen juomista vaikka rahatilanne olis kuinka tiukka. Suosittelen kyllä kokeilemaan kun rahatilanne vähänkin sallii :)

Sliver

Hmm.. Meillä oli joskus reilu vuosi sitten Aloe Vera kutsut kotona. Silloin saatiin sitä mehua tai mitä lie lahjaksi pönikkä. Kai se ihan hyväksi oli.. Itse innostuin Aloe Vera huulirasvasta, aivan huippua! Auttaa kanssa hyttysenpistoksiin ym. Äitini tilasi deudorantin jota on kovasti kehunut. Mutta mielestäni kaikista parasta on Aloe Vera hammastahna! Sitä äippä käytti kanssa kissalle ,kun sillä oli hammaskiveä ;> Sain kerrankin valkoiset hampaat, siinä huonona puolena ettei siitä saa fluoria suojaamaan hampaita joten joka toinen pesu sitten fluoripitoisella tahnalla...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat