Sydänlihastulehdus - Terveys ja hyvä olo

Essie

Eli kuinka herkästi tulee? mulla on nytte ollu 38 kuumetta kaks päivää, kävin lääkärillä ja sain antibiootin jotta olisin perjantaiksi terve koska mulla on vanhojentanssit.
No uskallanko mennä perjantaina tanssimaan? jos kuumetta on 38? pelkään että saan ton sydänlihastulehduksen.
Tosiaan kaikki mekot yms on hankittu valmiiksi ja huomenna olis tanssit.
mitä mä teen?!
onko kellään kokemuksia sydänlihastulehduksesta tai antaa vinkkiä? mitä te tekisitte jos olisitte mun tilanteessa?

Kommentit (3)

olematon

jollei sulla ole sydänvikaa ei ton helpolla pitäis kuumeen takia iskeä. Ne joilla on jokin sydänvika, kuuluvat riskiryhmään saada sydänlihastulehduksen jos saavat esimerkiksi influenssan.

JJEMMY

Essie haki varmaan takaa sitä et jos kuumeessa harrastaa liikuntaa, eikös sillon ole riski sydänlihastulehdukselle? Voin olla väärässäkin mut miusta nimenomaan sen takia kuumeessa ei sais harrastaa mitään liikuntaa. En kyllä sit tiedä et pitääkö miten paha kuume olla ja miten raskas liikunta. Enkä muutenkaan osaa mitään rosentti arvioita tähän iskee :lol:

olematon

no taisin olla muistaakseni itsekin kuumeessa toisena tanssipäivänä, enkä kuollut :lol: liikunnan harrastaminen kipeenä ei oo suotavaa mutta ei noi tanssit nyt NIIN yliraskaat ole, että jättäisin menemättä kuumeen takia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat