Littana peppu - Terveys ja hyvä olo

feedback channel-

No tuo housujen roikkuminen oli kyllä pientä liiottelua :D mutta kuitenkin sillälailla etteipä tuo peppu kauheena jalasta erotu.. Niin oon kans tehny noita lantionnostoja ja muita pakarajuttuja tosin vasta jonku viikon pari.. ehkä se tästä paranee :) ei se haittaa vaikkei siellä rasvaa kauheena olekkaan kuhan se ees ois koholla ja silleen niikö monilla jumppaajillakin..

Kommentit (7)

feedback channel-

Onko muita joilla housut roikkuu takamuksen kohdalta? oon niin kyllästyny tähän pikkupojan perseeseen :( mun poikaystävä on vieläpä 'peppumiehiä', Onko muita joilla on pieni peppu josta poikaystävä ei kovinkaan pidä, miten kestätte? Tietenki jumppaamalla ja salilla saa siitä paremman mutta tuntuu vaan että mun peppu on vaan rumentunu siitä kun aloin tekemään niitä jumppaliikkeitä.. :/ Ärsyttääkö jokapaikassa vaan näkee kaikilla pyllyjä ja kaikki miehetki on nykyään vaan pyllyjen perään.. :shock:

Mistake

Mulla on vähän sama ongelma, mutta ei nyt ihan housut takamuksesta roiku mutta tuntuu, että mulla ei ole persettä ollenkaan. Lihottaminen ei auta kun kaikki menee vatsaan makkaroiksi.

Ostin crosstrainerin ja oon sillä polkenut noin viikon, toivon sen kasvattavat peppuani :D Mutta saa nähdä..

Kaverini on harrastanut aerobicciä, ja luistelua koko ikänsä ja hänellä on kadehdittavan täydellinen takapuoli :D halun samanlaisen :roll:

esiska

Pikkupylly ilmoittautuu :D Mutta nyt olen saanut siihen pyöreyttä, pieni ja pyöreä siis. Lantion nostot päivittäin ovat auttaneet todella paljon.
Kokoa saisi todellakin tulla lisää. Niinkuin sanoitkin, miehet kun ovat niin pyllyjen perään. Joten sinne vain kaikki ylimääräinen :lol:

marjutti

ei ole tätä ongelmaa ku housut puristaa perseestä.. :? mutta siis kyykyt on tosi tehokkaita. ota jotku painot mukaan ja tee kyykkyja niin että paino on kantapäillä, jalat noin hartianlevyisessä haara-asennossa. silleen ku istusit johonki penkille, eli peppu mahdollisimman alas. ottaa peppuun.

Laurentsia

Mulla on tää ongelma aivan toisesta päästä, eli kunnon pakarat ja vieläpä notkoselkä joten kamala töröpylly :lol: Itse en ole yhtään innoissani mutta poikaystävä kylläkin. Tämä peppu ongelma tulee aina vastaan kun mitkään jakut ja mekot ei toimi koska peppu nousee niin korkeana ja niinpä jakkuihin ja muihin jää aina kauhea pussi yläselkään. :? itse siis koitan kovasti pienentää tätä peppua.

Mutta niin, urheilutalossa työskentelen ja voin ilolla ilmoittaa että kunnon ruokavaliolla ja pepun treenaamisella sen pepun pitäis kasvaa ja muotoutua. Eli lihasta vaan kasvattamaan ja ruokavaliota tarkkaileen. Maastavetoa ja jalkapärssiä satoja ja tuhansia toistoja! ja kuntosaleilta löytyy yleensä ihminen joka osaa neuvoa apua just siihen asiaan mitä tahtoo tapahtuvan. Mitään ei tapahtu tietenkään kuukaudessa vaan tarvii pidempää aikaa joten pitkäjännitteisyys kunniaan niin toivottavasti se peppukin sieltä löytyy :wink:

tourniquet

Ilmottaudun joukkoon -.- Mulla oikeestaan ole ollenkaan peppua, tai no on, mutta se ei ole sellanen naisellinen peppu :D Sellanen poikapeppu oikeestaan, missä ei oo mitään muotoa.. Yks ystävätär sanoi yks kerta et "Nyt mä tajusin miten sä oot erillainen, sulla on pieni peppu ja huulet, mutta isot tissit" Että nääääin -.- Oiskohan mullakin se kroppa sitten tasapainossa jos ois tuo ihana notkoselkä ja kiinteä peppu :D

Helen

Pakko kirjottaa tänne nyt eli siis joillekin on vain syntynyt pieni peppu ja kylmä totuus on se, että se kyykkäily kotona tuskin auttaa kovin kummoisesti tai edes salilla käynti. Kaikille ei nimittäin kasva edes sellaista töröpersettä vaikka kuinka treenailisi, lihaksisto sen määrää kasvaako ja kaikille ei kasva sellaista lihaksistoa!

Itselläni on ihan jennifer lopez-peppu 2 ja se on ollut tällainen ilman, että treenaisinkaan mitään(lihas sen veerran iso vain), mutta hurjan treenin tuloksena se on kiinteä, sekä lihaksikas.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat