e-pillereiden käyttäjät ei tapaa sitä oikeaa - Terveys ja hyvä olo

chilimarenki

Joskus Hesarissa oli hauska juttu e-pillereistä (joka sai varmaan puolet naislukijoista paniikkiin.. mut se sai ainakin hetkeks). En muista tarkalleen miten se meni, mutta kyse oli e-pillereitä käyttävistä naisista. Jutun mukaan ne naiset, jotka käyttävät e-pillereitä, eivät voi koskaan tavata herra sitä oikeaa, vaan rakastuvat pelkkiin renttuihin. Tämä perustui muistaakseni siihen, että e-pillereitä käyttävät naiset eivät ovuloi... ja ovulaationhan aikana naisen käyttäytyminen muuttuu seksinhakuisemmaksi ja he hakeutuvat tietynlaisten miesten seuraan. Ei-ovuloivien naisten alitajuinen "miesvaisto" kusee ja he rakastuu vääriin miehiin. Korjatkaa joku jos meni väärin.

Uskotteko te tohon? Onko kokemuksia? Mielipiteitä? Tiedehän e ole aina 100% oikeassa.

Itse lopetin kolmisen kuukautta sitten hormoniehkäisyn eron myötä. Nyt huomaan, että ihastun ihan erityyppisiin miehiin kuin ennen eroa. Toisinsanottua nyt mua miellyttää samantapaiset miehet, joiden perään kuolasin ennen e-pillereitä. Edelleenkin tykkään silmälasipäistä... mutta ennen tykkäsin kilteistä mammanpojista, kun nyt mua vetää puoleensa astetta rokimmat miehet. Vain pitkähiuksiset ja parrakkaat mustiin pukeutujat saa mun pään kääntymään nykyään.

Kommentit (4)

olematon

Oon mäkin tuosta kuullut, mut en usko että toi tolleen vaikuttaisi. Sellasta oon lukenut myös, että miehet reagoi voimakkaammin naisiin jotka ovuloi ku niihin mitkä ei. Ja tähän oli syyllisiä mun muistaakseni feromonit. Ei mulla ainakaan oo miesmaku mihinkään muuttunut, oon sitten ollut hormonaalisella tai en.

Nyytikki

No onneksi tavattiin miehekkeen kanssa ennen kuin aloitin hormonaalisen ehkäisyn :lol: En usko, että kumppanin valinta johtuisi jostain vieteistä tai toisen tuoksusta... ainakaan pelkästään. Itse olen joskus tuollaisen jutun lukenut siitä, että naiset eivät ihastu pillereitä käyttäessään samanlaisiin miehiin kuin muuten, sillä he aistivat silloin eri tavoin miehen tuoksun tai vastaavaa :P

Repale

Heh, miun kohdallani tuo voisi pitää täysin paikkaansa. Osa varmasti onkin lukenut, ettei edellinen suhteeni ollut ihan ruusuilla tanssimista. Nykyinenkin oli varsinkin tavatessamme kaikkea muuta kuin äitien unelmavävy. Puhumattakaan kaikista niistä ihastuksista joita miulla on ollut.
En kuitenkaan rupeisi tästä miun miesmausta syyttämään pillereita, vaan omaa ylikehittynyttä hoivausviettiäni, jonka olen jostain syystä kohdistanut kaksilahkeisiin. :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat