Seinät kaatuu päälle :< - Terveys ja hyvä olo

Tin^

Olen 19-vuotias opiskelijatyttö, ja tänä syksynä muuttanut omilleni asumaan. Olen koko ikäni ollut ujo, epäluuloinen ja varautunut. Vietän suurimman osan ajastani yksin. Sanon muille, että nautin yksinolosta. Niin minä suurimmaksi osaksi ttenkin, mutta viime aikoina on alkanut ahdistaa.

Koko ala-asteen ajan olin koulukiusattu, ja uskon, että se on suurin syy siihen, miksi olen niin ujo, epävarma, epäluuloinen yms. En pidä itseäni minään. Vähättelen itseäni jatkuvasti, enkä uskalla avautua tunteistani.

Miehiin tutustun vain netissä. Ensisuudelmani sain tänä juhannuksena mieheltä, jonka olin juuri tavannut ensin chatissa, ja parin tunnin juttelun jälkeen hän sitten tuli kotipaikkakunnalleni ja yöpyi luonani. Ei halunnut muuta kuin hetken aikaa naisen läheisyyttä.

Tästä meni ehkä kuukausi, tutustuin taas netissä mieheen, jonka kanssa seurustelin kuukauden verran. Menetin hänelle neitsyytenikin, mutta mies päätti suhteen "välimatkan takia", vaikka oikeastaan pyöritti samaan aikaan ainakin 3 muuta naista.

Sen jälkeen minulla oli yksi yhden illan juttu, ja yhtä miestä tapailin hetken aikaa, suurimmaksi osaksi aikaamme vietimme seksin merkeissä. Molemmat miehet tapasin netissä.

Vajaa 2 kk sitten tutustuin taas uuteen mieheen netissä, rakastuin aidosti, ja hän sanoo rakastavansa minua. Vielä emme ole tavanneet. Tämä mies on masentunut, Ja sen ja välimatkan takia hän usein yrittää jättää minut, sanoo, että ansaitsen parempaa kuin hän. Kuitenkin hän aina pyytää anteeksi ja tahtoo vielä jatkaa, saoo muuttuvansa. Ja itse tarraan kiinni häneen kuin takiainen. Omista tunteistani olen varma, rakastan tätä miestä. Ja voin mielestäni sanoa tuntevani hänet, kun päivittäin juttelemme useita tunteja mesessä ja puhelimessa, ja olen jutellut hänen siskonsakin kanssa. Eli kommentteja siitä, että mies on feikki, en kaipaa. Molemmat ollaan rakastuneita. En vain tiedä, mitä pitäisi tehdä näiden ainaisten taisteluiden kanssa.