Suuri omakehu-topic!! :D - Terveys ja hyvä olo

olematon

[color=indigo]Tästähän olikin jo puhetta :lol: Eli siis, aivan häpeilemättä kaikki tänne kehumaan itseään! Unohdetaan mitä muut on mieltä ja kehutaan itsemme hyvälle tuulelle :lol: Vapauttavaa! Kanssasisaret; antakaa palaa...! [/color]

Sivut

Kommentit (48)

heica

Ahhh, ihanaa!

- pidän itsessäni siitä, että olen "normaalia" kärsivällisempi ihminen. Oon myös lojaali ja harkitsevainen sekä oon oppinu tiettyjä tarpeellisia asioita elämässä. Näitä osaa sitten käyttää hyödykseen eri tilanteissa..

- rakastan kroppaani, sopivan timmi, oikeanlaiset muodot oikeissa kohdissa ja kaikenlisäksi olen todella lyhyt, joka ominaisuus sopii vartalonmalliini kuin nakutettu. myös pienistä rinnoista olen kiitollinen. ...vielä 2 vuotta sitten olin kammottava ilmestys...........

tuun kehuu itteeni lisää jos keksin jotain muita hyviä puolia........

:twisted:

olematon

Oon hyvä ratsastamaan (siis hevosilla :lol: ), olkoot muut mitä mieltä vaan. Samoin oon mielestäni taitava muutenkin hevosten kanssa. Oon myös hyvä piirtämään ja mielestäni osaan myös meikata hyvin. Mulla on hyvä värisilmä.

Msuh

• Minulla on kaunis hymy.
• Tykkään olla pieni. Vartta minulle on kertynyt 152 senttiä ja olen suurimman osan ajasta erittäin tyytyväinen.
• Olen sosiaalinen ja puhelias ihminen. Osaan olla hauska sekä empaattinen.
• Mielestäni olen kielellisesti lahjakas.

napalm

Varoitus: paljon itsekehua alempana :D (tänään on hyvä päivä).

- Olen älykäs, ÄO:ni on normaalia korkeampi ja olen tyytyväinen siitä, että minulla on oikeasti omia mielipiteitä ja ajatuksia, enkä ole mikään massan mukana kulkija.
- Olen hoikka, enkä liho sitten millään ja se onkin yksi parhaimmista ulkonäöllisistä puolistani.
- Olen taitava käyttämään sanoja, enkä vain omasta mielestäni. Nuorempana sain kuulla (kun kirjoittelin vielä enemmän novelleja ym. kuin nykyisin) että tekstieni perusteella vaikutan huomattavasti ikäistäni vanhemmalta/kypsemmältä.
- Olen hyvä sängyssä :D Ja murun mukaan suihinotossa luonnolahjakkuus, en ollut sitä ennen nykyistä suhdetta koskaan kenellekään antanut.
- Olen hyvä kuuntelemaan ja tukemaan ihmisiä, enkä helposti riitele ystävieni kanssa. Annan paljon anteeksi ja kestän hyvin muiden huonoja päiviä.
- Minulla on hyvä ulkonäkö. En ole klassinen kaunotar tai povipomminen hottis, mutta olen pieni, nätti ja söpö. Tarvittaessa osaan olla myös tiikeri ;)
- Olen luova, minulla on hyvä värisilmä, osaan tehdä vaatteita ja sisustaa.
- Sen lisäksi voisin vielä mainita, että olen avarakatseinen ihminen, omista, jyrkistä mielipiteistäni huolimatta osaan nähdä asiat monelta eri kantilta.

agarina

- olen mielestäni hyvin yleissivistynyt. Tiedän melkein asiasta kuin asiasta jotakin.
- omaan selvät mielipiteet ja vakaumukset, joiden mukaan elän.
- olen kokonainen ihminen, jossa on monia eri puolia. Omaan hyvän tilannetajun sen mukaan, kuinka missäkin tilanteessa toimitaan.
- olen pienikokoinen ja vaikka välillä koenkin olevani aivan mammutti, ei se kerta kaikkiaan voi olla mahdollista. Olen melko timmissä kunnossa ja timmimpään menossa.
- olen hyvin sosiaalinen
- olen avarakatseinen ja tulen toimeen lähes kaikenlaisten ihmisten kanssa
- osaan arvostaa sitä, mitä minulla on

Riik-ks

-olen erittäin sosiaalinen, tulen toimeen lähes kaikkien kanssa.
-muiden mielestä tämä on huono asia, mutta itse olen mielestäni hyvässä mielessä erittäin äänekäs
- oon aika näppärä kaikennäkösten nelijalkaisten kanssa, hevoset ja koirat on "bravuuri" :D ongelmatapaukset on mun mieleen kun saa omia taitojaan ja tietojaan hyödyntää :)

NeitiMielenkiintoinen

Pidän silmieni väristä.
En ole niin uusavuton, mitä olen pelännyt ja ajatellut.
Pidän hiuksistani omallatavallaan.
Olen sopivan pitunen. (169cm)

gnirom

-olen yleensä rauhallinen ja osaan käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla.
-oon järjestelmällinen ja pidän huolen että kaikki hoituu ajoissa.
-mulla on mahtava huumorintaju :D
-tykkään kuunnella ihmisiä ja oon mielestäni hyväkin siinä.
-oon tyytyväinen kroppaani ja naamaani :) pitkästä aikaa
-oon hyvä sopeutumaan uusiin tilanteisiin
-olen notkea
-olen musikaalinen
-olen nykyään avoin ja uskallan mennä uusiin tilanteisiin ja solmia uusia tuttavuuksia
-osaan olla positiivinen useimmiten.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat