kosmetologi käynnin jälkeen - Terveys ja hyvä olo

ilmapallo

tulin siis noin tunti sitten kosmetologilta ja naamahan on tietysti turvonnut ja punainen..
ja ajattelinkin kysyä teiltä, että kuinka nopeasti turvotus ja punoitus lakkaa? :roll:
mitenkäs huominen, uskallanko jo laittaa meikkiä?
meikkisienet varmasti kannattaisi uusia, jotta puhdistettuun ihoon ei menisi vanhoja pöpöjä yms :?
onko täksi illaksi jotain hyviä hoitoneuvoja? (kosmetologilta kun unohdin kysyä) vettä hän käski ainakin juoda paljon!

Kommentit (9)

Pumpuli

Kyllä yleensä on seuraavaan päivään mennesä rauhoittunut "kovemmankin" käsittelyn jälkeen. Meikkisienet on tosiaan hyvä vaihtaa. Mistähän muuten johtuu, ettei niitä jotenkin muista vaihtaa tarpeeksi usein..? Ainakin itsellä on ihan liian pitkään sama sieni käytössä.

ilmapallo

elämä on niin kiireistä, että ei tuu vaihdettua meikkisieniä :lol:
nyt kun kerrankin on tilaisuus saada iho täydelliseen kuntoon niin lähti meikkisienet vaihtoon ja oon juonu joka ilta kamalasti vettä! :lol:
empäs oo tota veden juontiakaan ennen harrastanu, vaikka monesti on pitäny :oops:
oon niin laiska! :x

zera

Mulla se punoitus ei lähtenyt ikinä pois :lol: Siitä päivästä lähtien mulla oli aina punanen naama ja tuli akne.. En tiedä sitten, oliko vain sattumaa vai tekikö kosmetologi jotain pahasti väärin. No nyt parin vuoden jälkeen iho on taas tasainen, en kuitenkaan uskalla toiste mennä. :?

ilmapallo

mulla on iho tällä hetkellä ihan loistavassa kunnossa. :)
olen tosi tyytyväinen tulokseen!
muutama yksittäisiä finnejä siellä täällä.
tätä palvelua käytän kyllä jatkossakin! \:D/
ja ehkä kosmetologin neuvot tekivät tehtävänsä/tekevät tehtäväänsä :wink:

angeliina
TaskuMyy
Jotkut sanoo että 2-3pvää puhistuksesta pitää olla ilman meikkiä :roll:

hui kamala. (olen meikkiaddikti...((vai mikä se sana olikaan)))

no sitten vaan varaan ajan joksikin perjantaiksi niin niin...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat