Emättimen haju - Terveys ja hyvä olo

Sunburn

Taas löydän uusia vaivoja tuolta alapäästä :D
En ole koskaan ajatellut haiseeko naisen emätin ja tässä yks päivä tulin haistaneeksi, omaani siis :D ja se haisi niin pahalle että nyt ajattelen että siellä ois joku tulehdus mahdollisesti.
Ei siis ainakaan vielä haise niin että haistaisin sen muutenkuin ihan haistamalla mutta mua yököttää ajatuskin miten kukaan mies voi antaa suuseksiä jos värkki haisee tommoselle :x Kukaan ei oo koskaan valittanutkaan, mutta ajattelinki et tää ois taas joku uus vaiva kun en viittiny/kerenny tossa viikonloppuna käydä heti pesulla seksin jälkeen.. :D
Alamaha on myöskin ollut välillä kipeä.

Kommentit (5)

Msuh

Täysin hajutonta alapäätä ei olekaan ja usein voimakkaatkin tuoksut ovat aivan normaaleja. Itsellä ei ainakaan pitäisi mitään tulehduksia olla, vaikka emättimen haju onkin aika voimakas :roll: Käytätkö jotain pesunestettä alapään pesussa? Apteekista kannattaisi katsoa ja kysellä jotain mietoa tuotetta, joka vähän neutralisoisi emättimen tuoksua.

En tulehdustakaan kyllä sulkisi pois, jos haju on aivan sietämätön, mutta niistä minulla ei sitten taas ole kokemusta :P

Sunburn

Kiitos paljon vastauksesta. :)
Pitää katella jos tulee jotain muita tulehdukseen viittaavia oireita.
En käytä mitään pesuainetta ja olen myös kuullut että apteekissa olisi intiimipesuaineita sun muita mitä voisinkin käydä ostamassa.

blaah:)

Jos mikään sukupuolitauti ei voi olla kyseessä, niin ongelmana saattaa olla bakteeriikannan epätasapaino. Apteekista löytyy siihen testi mikä maksaa alle 10. Jos testi on positiivinen niin apteekista saa jotain mömmöjä, mitkä palauttavat sen tasapainon.

olematon

mulla on alkanut tuo bakteeri/ph-tasapaino heilahdella ikävästi, aina menkkojen jälkeen tuppaa olemaan aika mukavata ellei tee asialle jotain.

Emmily_
olematon
mulla on alkanut tuo bakteeri/ph-tasapaino heilahdella ikävästi, aina menkkojen jälkeen tuppaa olemaan aika mukavata ellei tee asialle jotain.

Sama täällä.. Jotain hiivan tyyppistä pukkaa joka kerta menkkojen jälkeen.. Ei kiva..! :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat