Vyötärön ympäryksesi? - Terveys ja hyvä olo

tuulitar

Siinä vaiheessa kun rintaliivien koko pitää olla 60B, voi ärsyttää kun tätä kokoahan ei ole varmaan missään. Tilaamalla ehkä, mutta maksaa. Vyötärön ympärys samaa luokkaa.

Sivut

Kommentit (55)

Chimy

Herranjumala. Tunnen itteni nyt kyllä ihan jättiläiseks näissä luvuissa. :shock: Nimittäin tällä hetkellä oma vyötärö on n. 86-88cm leveä. :? Nooooh, pituutta on 176 cm ja lähtö vyötärönmitta oli 93 cm (!!) Että kumminkii oon ihan ite tyytyväinen omiin lukuihini, vieläkun sais muutama senttiä nipistetyä...

Fanni

Oon ehkä seko, mutta mun on pakko saada tietää muidenkin tyttöjen vyötärön ympärys. Mulla itellä se on n. ~72 cm ja mun mielestä se on hirveesti. :( Muuten ainakin omasta mielestäni pyörin vielä ihan normaalipainossa mutta mulla on aina ollut paksu vyötärö. Oon yrittänyt venytellä kylkiä ja teen myös joka päivä vatsalihaksia. Mutta silti se on ja pysyy noin leveenä. :? Täytyy myöntää että mä oon oikeesti kateellinen niille tytöille joilla on hoikka vyötärö.

Voi kuulostaa aika hassulle mutta tää on mulle tämmönen .. no arka-aihe jota kaikki ei välttämättä ymmärrä...

kersa

Minäkin olen normaalipainoinen, mutta vyötärönympärykseni on suurempi kuin sinulla :P Tarkkaa lukua en edes tiedä, mutta 70 ja 80 välillä se on. Tällainen vartalonmalli näköjään kulkee minulla suvussa.

gnirom

mittasinpa juuri, on mullakin 75cm ja oon kuitenki normaalipainonen. kulkeehan toi toki kans suhteessa muihin mittoihin...ei pelkästään sitä kannata tuijottaa. ehkä nyt 150-senttisellä on helpommin kapeampi vyötärö ku 180-senttisellä, ku kaikki ruumiinosat on muutenkin ainakin periaatteessa suurempia mitä pidempi on...

olematon

varmaan se on jotain 80 hujakoilla :roll: ja ihan normaalirajoissa oon. Enpä oo pahemmin mikään tiimalasivartaloinen sit vissiin :lol:

Celestia

Ei tuo 72 senttiä oo todellakaan paljoa :) Mulla on kai jotain 69-71, en muista tarkkaan. Ja niinkuin gnirom sanoikin, niin se on tosiaan suhteessa muihinkin mittoihin.

ruusu

Minulla on 71-72cm. Mittani ovat 175cm/74kg joten siihen nähden vyötäröni on kapea. Siis esim. jaloissa ja pepussa minulla enemmän ylimääräistä, mutta jostain syystä vyötäröni on suht kapea. (Tavoitteena pudottaa painoa 5-7kg, joten sitä odotellessa... :D)

lady_luck

Mulla se on vaihdellut 58 sentistä 66 senttiin riippuen painosta, mutta mä olen muutenkin aika pienikokoinen, pituutta vain 159cm. Mulla on tiimalasivartalo, mutta se ei olekaan ongelmakohta kropassani...todellinen ongelma täällä on reidet ja pohkeet, jotka ovat taatusti paksummat kuin useimmilla saman kokoisilla.

sanzhes

mä oon ainaki vähän hoikistunut elokuulta... mittasin joskus elokuussa vyötärön, se oli 71cm, nyt ku pari vkoa mittasin nii enää 67cm :D jeij, onpa paljon neljä senttiä.... mut silti :) vaa'alle en suostunu menee koska ne vehkeet ei oo koskaan tykänny musta :D
ja oon siis 178 pitkä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat