Lantion ympäryksesi (pepun leveimmästä kohtaa)? - Terveys ja hyvä olo

Autumny

96cm. Minä nyt satun olemaan tämmöinen maatuska :oops: tai päärynä, miten sen nyt ajattelee.

Sivut

Kommentit (36)

kaneli

Pakko olla vähän utelias ja tuon vyötärönympäryskeskustelun lisäksi perustaa tämmöinenkin kysely. Eli mikä on lantionympäryksesi, kun mittaat pepun leveimmästä kohtaa?

Itellä tällä hetkellä 96 cm.

*muoks* nykyään näemmä 91.

TaskuMyy
Jennana
94cm näyttäisi olevan.

[size=9](Eikö voisi tehdä samantien jotain "strategiset mittasi"-keskustelua?)[/size]

Juuh, jotenkin tuntuu siltä :roll:
Voin sanoa suoraan, että mittojani en tänne rupea kovin tarkkaan pistää, pituus riittäneet :roll: :wink:

kaneli
Jennana
[size=9](Eikö voisi tehdä samantien jotain "strategiset mittasi"-keskustelua?)[/size]

Joo, tiedän että tämä on vähän typerä aihe ja kohta täällä on omat topicinsa oikean käden pikkusormen ympäryksellekin. Mua on vaan jonkun aikaa hämmentänyt, kun (norm. painoisten) ihmisten lantionympärykset melkein poikkeuksetta alkaa kasilla. Ilmeisesti suurin osa mittaa lantion jostain muusta kuin leveimmästä kohtaa.

Jennana
kaneli
Jennana

Joo, tiedän että tämä on vähän typerä aihe ja kohta täällä on omat topicinsa oikean käden pikkusormen ympäryksellekin. Mua on vaan jonkun aikaa hämmentänyt, kun (norm. painoisten) ihmisten lantionympärykset melkein poikkeuksetta alkaa kasilla. Ilmeisesti suurin osa mittaa lantion jostain muusta kuin leveimmästä kohtaa.

Siis ei tässä aiheessa mitään vikaa (mielestäni) ole, mutta onko siinä sitten niin järkeä kun Terveys ja hyvä olo-osio täyttyy "Kuppikokosi / reiden ympäryksesi / jalkasi koko / pituus ja paino / kaikki mitat" ylipäätään ? Kun voisi kerralla tehdä yhden keskustelun missä nämä kaikki olisivat, vaikka sitten nimellä strategiset mittasi.

shazzer

Mie olen muuten hieman pyöreähkö, mutta lantio mulla on aina ollut melko.. voisko sanoa normaalin rajoissa. Jotain yli 90cm, en tarkalleen muista tarkkaa lukemaa.

amethystine

Viimeksi kun olen mitannut, se oli 95 senttiä. Ei ole kotona mittanauhaa niin en voi mitata tän hetkistä tulosta, voi olla kasvanut. Tän kokoiselle ihmiselle kaiketi aika vähän, mutta olenkin perinyt äitini mallin, eli tasapaksu pötkylä. Ei siis ole juuri sitä naisellista lantiota näkynyt. :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat