Nännipumpuista - Terveys ja hyvä olo

Pampsu

Itselläni ainakin on vaikutus ollut pysyvä ja tulokset näkyy vieläkin jopa liian hyvin :roll: Ja kokemusta pumpuista on muutaman vuoden ajalta. Lyhyt kestoinen nännien venyttely ei varmaankaan auta :cry:

Kommentit (9)

SinRuid

Ei ole koskaan ollut tarvetta, mutta epäilen suuresti moisten toimivuutta. Ainakaan pysyvien tulosten kannalta. Tietysti jos jaksaa pelata noiden kanssa, niin mikäs siinä. :) Nauttii sitten hetkellisistä tuloksista.
Linkittämäsi vaihtoehto ei ainakaan kallis ollut, että ei siinä paljoa häviä jos ei tunnu toimivalta.

Jos kokeilet, niin kerro ihmeessä tuleeko tuloksia!

minni-
olematon
Mä en oo koskaan kuullut moisesta härvelistä :o

en minäkään. siis mihin tuota oikeen käytetään, tai siis millä tavalla ne on nautintoon tarkoitettavia?

marimma
minni-
tai siis millä tavalla ne on nautintoon tarkoitettavia?

Tiiätkö sen tunteen kun mies imeksii rintoja. Vähän vastaava, muttei tietenkään niin pehmeä ja kostea, ja tolla saa sitten enemmän imuvoimaa tehtyä :) Toiset tykkää nännien "härnäämisestä", itteä noi ei oikein sytytä :)

TaskuMyy
olematon
Mä en oo koskaan kuullut moisesta härvelistä :o

En miehkään :oops:
Joo'o..onkohan hieman jälessä tän mualiman asioista :lol: :lol:

Pennsylvania

[size=9]Jos joku haluaa nänninsä enemmän ulos, lävistyttäminen auttaa oikeasti. Mulla on ollut toinen nänni lävistettynä, ja nykyään se nöpöttää nätisti aina, toinen on sellainen pehmeämpi ja epämääräisempi. Siitä, kun mulla se lävistys oli, on aikaa jo vuosikausia. Alunperin nuo olivat aika samanlaiset kuitenkin. Pitäisi lävistyttää vissiin tuo toinenkin ainakin vähäksi aikaa, että saisi siihen samanlaisen nöpötyksen. Tuli vaan mieleen tästä, ot! [/size]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat