"Rintakarvat" - Terveys ja hyvä olo

steffy

tää on vähän nolo juttu, mut mulla on rinnoissa nännien ympärillä muutamia tummia karvoja. onko tää ihan normaalia? onko muilla kokemuksia "rintakarvoista"? ihan pinseteillä oon nyppinyt niitä pois ja pysyykin jotain kuukauden mutta sitten ne kasvaa taas... :oops:

[size=9]Marimma// otsikko :)[/size]

Sivut

Kommentit (21)

heica

Mullakin on tummia karvoja rintojen lähellä :oops: sekä navan alla. en uskalla ajaa koska nehän kasvaa vielä pahemman näkösenä takaisin... :(

Taffel

Tietääkseni karvat ei kasva sen tummempina tai paksumpina takaisin jos ne ajelee,se vaan tuntuu siltä kun niitä ilman on vähän aikaa. Sama karvatuppihan siellä on,josta se karva katkeaa,että luulisi sen samanlaisena takaisin kasvavankin.
Ystävättäreelläni kasvaa sellanen tummahko karvaviiva navasta alaspäin,eikä se tunnu häntä häiritsevän.

Emmily_

Tieteellinen faktahan kai on että se karva kasvaa ihan samanlaisena takaisin kuin on ollutkin (paitsi pää voi olla terävä jos se on höylätty), mutta kyllä ittestänikin välillä tuntuu että ne karvat on ainakin tummempia kuin ennen?!

heica

Kyllä ne on tummempia! Varsinkin jos ajelee, niin itse karvasta katkee vain puolet, ja karva kasvaa terveempänä ja vahvempana pidemmäksi ja sitten tulee esiin se iki-ihana sänki... :roll:

des
heica
Mullakin on tummia karvoja rintojen lähellä :oops: sekä navan alla. en uskalla ajaa koska nehän kasvaa vielä pahemman näkösenä takaisin... :(

Mikset nypi, eikai niitä nyt ihan hirvittävästi ole? Hyvällä tsägällä ne voi lopettaa jonkun ajan päästä kasvamisen kokonaan. Tai tietysti jos ne ei häiritse, niin ei sitten maksa vaivaa.

Emmily_
des
heica

Mikset nypi, eikai niitä nyt ihan hirvittävästi ole? Hyvällä tsägällä ne voi lopettaa jonkun ajan päästä kasvamisen kokonaan. Tai tietysti jos ne ei häiritse, niin ei sitten maksa vaivaa.

Tai vahaa! :)

Edit: Ai niin mullahan oli itellänikin kysymys karvoista, mille en keksinyt muuta paikkaa. Tämä on todella typerä juttu, mutta onkohan kukaan ikinä kokeillut valkaista ihokarvoja hiuksiin tarkoitetuilla vaalennusaineilla..? Kokeilin joskus sitä Veetin vaalennusainetta, mikä oli ihan hyödytöntä! :?

heica

Nyppiminen ja vahaus auttaa vain sen hetken kun ne karvat ei kasva taas näkyviin. Oon kokeillu molempia sen yhen kerran, ja lopputulos on vielä pahempaa: karva on paksumpaa ja tummempaa, ja sitä on vielä kasvanut laajemmalle alueelle.
Eli en uskaltanu ruveta uudelleen nyppimään/vahaamaan, koska pelkään että tää tilanne vaa pahenis ...

des
heica
Nyppiminen ja vahaus auttaa vain sen hetken kun ne karvat ei kasva taas näkyviin. Oon kokeillu molempia sen yhen kerran, ja lopputulos on vielä pahempaa: karva on paksumpaa ja tummempaa, ja sitä on vielä kasvanut laajemmalle alueelle.
Eli en uskaltanu ruveta uudelleen nyppimään/vahaamaan, koska pelkään että tää tilanne vaa pahenis ...

Ettet vaan kuvittelis :D Kun karva lähtee juurineen, niin kaiken järjen ja logiikan (ja empiirisen kokemuksen) mukaan sen pitäisi kasvaa vaan hennompana takaisin. Mä olen kauan epiloinu sääriä, eikä nykyään kasva kun korkeintaan jotain ihan vaaleeta haituvaa joskus. Mutta en sitten tiedä käyttäytyykö karvat erilailla eri paikoissa, kun eihän kulmakarvatkaan lopeta kasvuaan vaikka niitä on nyppiny jo iäisyyden :-k

Ja Emmily_: hiusväripaketeissa ainakin kiellettään kaikkien muiden karvojen paitsi hiuksien värjäys, mutta en tiedä seuraako siitä muuta kun ärsyyntynyt/värjäytynyt iho niiden karvojen alle. Ja tietysti jos vaalentamassa olet, niin vieläkin astetta ärtsympää kamaa olisit käyttämässä. Mille karvoille ajattelit?

tata

Multa löytyy kans pari välillä pitkäksikin kasvavaa haituvaa rinnoista, sheivaan ne sit pois ja annan taas kasvaa kunnes sheivaus on uudelleen ajankohtasta :lol: Ne on tosin sen verta vaaleita, ettei niitä huomaa ja kukapa mun tissejä nyt toljottais, siis paljaana kun ne ei yleensä muiden edessä ole :D Rintsikoiden ja tpaidan alta ei semmoset karvat näy :lol:

heica
des
Mutta en sitten tiedä käyttäytyykö karvat erilailla eri paikoissa, kun eihän kulmakarvatkaan lopeta kasvuaan vaikka niitä on nyppiny jo iäisyyden :-k

Mulla on kulmakarvoissa joku ihme juttu, että niitäkin kasvaa jo sentin etäisyydelle itse siitä kulmakarvasta. Eli karvoja tulee mihin sattuu ja paaaljon laajemmalle alueelle kuin mitä ennen :o
Enkä kuvittele, valitettavasti. Ensin oli pari inhottavaa tummaa karvaa navan alla; nypin pois. Kasvoi takaisin ja tuli vielä pari ylimäärästä lisää; repäsin kaikki irti vahan kanssa. Ja nyt menee semmonen ihana karvaviiva alavatsaa pitkin navasta alaspäin... :? Eli karvat vain leviää, ainakin vatsan/rinnan seudulla ja muuttuu tummemiksi. Jaloissa ei mullakaan ole kuin ihan pientä ja hentoa karvaa (jos edes sitäkään) koska yleensä vahaan sääret.

Taffel

Kyllä kulmakarvatkin jossain vaiheessa "lopettaa kasvun" jos nyppii niitä. Oprahissa oli kerran kulmakarvoista ja siinä oli että jos jo nuorena alkaa nyppiin ihan ohuiksi viivoiksi niin niistä ei saa välttämättä sitte tuuhemapia vanhempana.

zanzibar

kyl mun kulmakarvqat on aikalailla lakannu kasvamasta..
ja jos ne karvat lähtee juurineen ni nehän tulee just hennompina takas koska joka kohtaa ei enää tuu uutta ja niihin tulee udet päät jotka siis ohuempia kuin se keskikohta..

ettei euringolla olis tekemistä heican karvojen kanssa jos, ne vanhat on vaalentunu ja uudet ei..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat