Me pienitissiset (tissittömät) - Terveys ja hyvä olo

diian
Seini
Sitä piti vielä sanoa, kun kaupoissa A-koon rintaliiveissä on yleensä ihan kauheasti toppauksia... Monet nätit pitsiliivit on jäänyt ostamatta, kun niissä on ihan liikaa toppauksia, enkä halua "korjailla" rintojen kokoa niin paljoa.

Samaa olen tuskaillut, koska en todellakaan haluaisi mitään hirveitä toppauksia vaan just ohuesti sen verran kangasta kuin "normaalikoon" liiveissäkin ettei nännien muoto näy lävitse. Joskus helpottaa jos jaksaa säätää rinnakkaiskokojen kanssa ja löytää sopivat B:n liivit, niissä kun vaikuttaa toppauksia olevan harvemmin. Eikö pienirintaisella ole lupaa olla pienirintainen ja tykätä itsestään sellaisena kuin on, kun liivikaupassa näin sorretaan. :| Tuntuu kovin luonnottomalta kun on yhtään ylimääräistä toppausta.

Sivut

Kommentit (206)

marya

Niin... Tekisi kyllä mieli kokeilla. No sulla onkin ihana mies, kun noin paljon on nähny vaivaa sun eteen. Toisin kuin meillä, tuntuu ettei häntä edes kiinnosta.

Tiny_

Mulla kans.. :/ 75A. Joskus on vaikee löytää sopivan kokosia rintsikoita tai esim. H&M:n korstettirintsikoissa tai sellaisissa koot alkaa B kupista. Poikaystävä kans väittää et tykkää.. toki välillä myöntää että vois isommatki olla kun aina valitan sille mun tisseistä :D

Ja nyt vähän aikaa sitten huomasin kun olin lähdössä baariin ja ostanut sitä varten kivan topin mitä vaan äkkiä kokeilin niin en voikkaan pitää sitä. Ei vaan satu mitenkään mun päälle. Kaupassa ajattelin että no kyllä tää menee toisenlaisten rintikoitten kanssa mut ei :D

Regsu

[color=indigo][/color]
:( Onko muita, joilla on riesana OIKEASTI pinet rinnat ? (enkä tarkota nyt niitä kehittymisiässä olevia 10-15v. tyttöjä, jotka valittavat että on pienet tissit, "VAAN joku B-kuppi.." huoh)

Miten vaikuttaa teijän elämään ja miesasioihin?

Ite olen 19v. ja kuppikoko joku AA-A (75)... Miettii välil et mihin helvettiin ees mitään rintsikoitakaan tarviin, kun ei oo mitään mitä sinne laittaa!

Poikaystävä kyllä väittää, että tykkääkin pienistä rinnoista ja että miun tissit on just ihanat ja sopivat, mutta ei se auta siihen että omasta mielestä ne on kauheet ja häpee niitä..
:?

minni-
Regsu

Poikaystävä kyllä väittää, että tykkääkin pienistä rinnoista ja että miun tissit on just ihanat ja sopivat, mutta ei se auta siihen että omasta mielestä ne on kauheet ja häpee niitä..

no ihan varmana sun poikaystävä tykkää sun rinnoista, vaikka ne onkin pienet ! eihän se muuten olis alkanu sun kanssa seurustelemaan, jos olis ajatellut että sulla on rumat rinnat. en ainakaan usko :D

_mies_

Minä pidän erittäin paljon pienistä rinnoista :D Kaikilla seurustelukumppaneilla on ollut a-kuppikoko. Jotenkin isot rinnat vaan puistattaa, ei herätä mielihaluja. Joten olen pienien rintojen perään, tuntuu olevan vaan todella harvinaista :shock:

Regsu
minni-
Regsu

no ihan varmana sun poikaystävä tykkää sun rinnoista, vaikka ne onkin pienet ! eihän se muuten olis alkanu sun kanssa seurustelemaan, jos olis ajatellut että sulla on rumat rinnat. en ainakaan usko :D

No se ei ollu seurustellu minuu enne kenenkää kanssa, kun ei kukaa kuulemma ollu kiinnostunu hänestä... eikä sille muutenkaan ulkonäkö kuulemma ole yhtään tärkeää, etenkään tollaset että minkä kokoset rinnat on tms. ... Mut se tykkää ulkonäöstäni paljon, mutta sano et vaik oisin minkä näkönen,niin sil ei oikeestaa oo mitää väliä, eikä hänel ollu mitään kriteereitä ees ihannenaisen ulkonäölle :D

Tsein
minni-

Tuohan on ihan kauheasti sanottu. Jos ei voi seurustella sen takia mukavan ihmisen kanssa, että sillä on rumat tissit, niin johan on päässä jotain vikaa. Ja mitä tuollaiset sanat tekevät niille, joilla on omasta mielestään rumat rinnat? Heitäkö ei kukaan koskaan tule haluamaan, koska rumarintaisen kanssa ei voi seurustella? Aika vähän annat arvoa pojille/miehille, jos seurustelu on tissien kauneudesta kiinni.

Kiira

Mulla kans pienet, A75. Ja typerän malliset, olis edes kauniin pyöreät :) MUTTA. Tyydyn näihin. Olen oppinut jopa pitämään rinnoistani, ajan kanssa :) Ja mieheni tykkää kovasti! Miksi miehen sanomisia pitää epäillä? Mun mies on enemmänki peppumiehiä, sillä on aina takamukset kiinnostanu enemmän kuin rintavarustus :D Rinnoilleni en mitään voi, koska minkäänlaisia leikkauksia en suostu edes harkitsemaan. Näillä mennään mitä on saatu :)

SinRuid

Minä oon kanssa "Aalainen". :D Nämä on justisa ihanat ja sopivat, en vaihtaisi! Joskus kyllä kärsin tissikompleksista ja ahdistuneena illat pitkät haaveilin runsaammasta povesta. Osiltaan vaikutti myös se, että äitini on todella rintava.. [size=7]taisin periä iskän puolelta[/size]
Pikku hiljaa, niin henkisesti kuin fyysisestikkin kasvaessani, huomasinkin viehättyväni ennemmin pienistä kuin suurista riippareista.
Pienet on söpömpii! Pätee joka hommaan :P 8)

Celestia
SinRuid
Pikku hiljaa, niin henkisesti kuin fyysisestikkin kasvaessani, huomasinkin viehättyväni ennemmin pienistä kuin suurista riippareista.
Pienet on söpömpii! Pätee joka hommaan :P 8)

Näin on! Pienet myöskin pysyy terhakoina huomattavasti pidempään kuin isot rinnat, jotka saattaa alkaa roikkua hyvinkin varhaisessa vaiheessa, painovoimalle kun ei voi mitään :)

Stacie

Olen 18v. ja itselläni myös A75 rinnat ja olen ajanmyötä oppinut pitämään rinnoistani :) Olen muutenkin aika pienikokoinen, joten rintani sopivat mielestäni minulle. Asiaa on myös varmasti auttanut se, että poikaystäväni on aina kehunut kehoani ja sanoo pitäväni rinnoistani.

Vaatetuksella pystyy luomaan kuvan vähän suuremmista rinnoista..! Itse käytän juuri kerrospukeutumista, v-kaula-aukkoisia paitoja ja puolipitkiä hihoja. Lisää vinkkejä löytyy varmasti netistä je lehdistä :wink: Niin ja se itsevarmuus auttaa myös varmasti, jos ei pidä rinnoistaan :P ja aika..

ilakka
_mies_
Minä pidän erittäin paljon pienistä rinnoista :D Kaikilla seurustelukumppaneilla on ollut a-kuppikoko. Jotenkin isot rinnat vaan puistattaa, ei herätä mielihaluja. Joten olen pienien rintojen perään, tuntuu olevan vaan todella harvinaista :shock:

Itse olen kyllä törmännyt paljon enemmän miehiin, jotka julistavat pitävänsä pienistä rinnoista, kuin niihin, jotka sanoisivat pitävänsä isommista. Liekö sitten jotain merkitystä näillä stereotypioilla, että miehet tykkää hirveistä hinkeistä, ja näin ollen toista mieltä olevat miehet kokevat enemmän tarvetta julistaa ajatuksiaan ettei heitä vain tuomita väärin.

Henk.koht. ei nyt muistu mieleen yhtään miestä, joka olisi sanonut ihailevansa isoja tissejä. Tai no, poikaystävä jotenkin sivulauseessa, mutta sehän on hänen velvollisuutensa.. :P

Pieni on kaunista, tässäkin asiassa.

T: kaksi kateellista hinkkiä

Regsu

ei siinä mitään, itekin kyllä OIKEESTI tykkään pienistä ja ne on paljon seksikkäämmät ja kauniimmat :D :D Mutta mutta... Nimenomaan tarkoitan sellasia pieniä ja PYÖREITÄ, nätin muotosia! Ja miulle ei oo sattunu siunaantumaan mitkään nätin muotoset ja ne kun on todella, todella olemattomat, että en ees vähän aikaa sitte pystyny puhumaan itelläni "rinnoista", koska en mieltänyt että mitään RINTOJA ees omistaisin, saatika TISSEJÄ... Oonkin hyväksynyt nää pienet rinnat ja tajusin et itekin pidän pienempiä kaikkein ihanimpina, mutta en toivois mitään muuta kuin pyöreyttä niihin! :cry: Ja siks varmaan kun ne on sellaset "terävän" muotoset,eikä pyöreet ni tuntuu et ees se A-kuppikaan ei ole sopiva, kun ne ei täyty ees kokonaan... :( vaan sillee jää osittain tyhjäks...

chifitz

Hmm, mä olen vissiin sitten outo, rinnat kokoa A75 (joskus jos on rintsikoissa oienet koot niin olen saanut ostaa jopa B:t), enkä pidä niitä lainkaan pieninä. Juuri sopivat :)

ena

Minustakin tuntuu että A-kuppi on todellakin normaali tai ainaki paljo yleisempi ku C-kuppi. Minun rinnat on aina tähän päivään asti ollu 80A-kokoa, mutta nyt ehkä olis parempi jo ostaa B:t tai sitten 85A:t joita ei juurikaan myydä. Minulla on niin leveä rintakehä ettei sille oo suunniteltu liivejä. A-kupissa ne kupit on yleensä liian lähellä toisiaan... Mijnunkin rinnat osoittaa keskenään erisuuntiin, mutta vuosi vuodelta ne muistuttaa vähemmän ketun neniä... Onneksikin, vaikkei se oo juuri häirinny :)
A-kuppi tai korkeintaan B on minun makuun. A-kupin rinnatkin tarpeeksi juostessa hyppii.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat