Kainaloiden iho ärtynyt - Terveys ja hyvä olo

Heijdi

On ennenki ollu iho tämmönen, mutta varsinki viime aikoina on pahentunu ku pitäny pakosta sheivata useammin. Mutta mulla kasvaa niin nopeaa ne karvat että pitäs melkeen joka päivä sheivata mutta en tiiä onko siitä hyötyä ku kainalot on niin punasina että yhtä ruman näkönen ku karvojen kanssa olis. :D Oon vaihdellu eri dödöjä mutta ei se kyllä oo auttanu.. Kasvaako kainalossa karvoja kahteen eri suuntaan niinkus? Ku oon jostai lukenu että alakainalossa kasvaa eri suuntaan sillai entä yläkainalossa..? Pitääkö se ottaa huomioon kasvoja ajellessa?

Kommentit (2)

Cara-

Onko ne aina ollu tollaset vai vasta viime aikoina? Mulle tuli samanlaisia oireita ihan yhtäkkiä jotain vuosi sitten, yritin pitää enemmän välipäiviä sheivauksessa (kesällä vähän ikävää...) ja vaikka mitä, jossain vaiheessa keksin sitten vaihtaa dödön ja heti parani! Olin siis käyttänyt tota samaa deodoranttia muutamia kuukausia ja jostain syystä se alkoi sitten ärsyttää ihoa. Ja vastakarvaan sheivaaminen kuulemma ärsyttää ihoa enemmän.

Heijdi

Kainaloitteni iho on tosi ärtyny ja täynnä punaisia pieniä näppylöitä aina sheivauksen jälkeen monia päiviä ja muulloinkin. Johtuuko se kuivasta ihosta, vai..? Oon yrittäny käyttää välillä aloe veraa ja perusvoidetta, mutta ei oo auttanu. Sheivatessa käytän höylää ja ja sellaista siihen tarkoitettua suihkusaipuaa. Onko kellään muulla samaa ongelmaa?
Vinkkejä miten saisin kainalot parempaan kondikseen, kiitti! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat