Täplikäs vartalon iho - Terveys ja hyvä olo

ssäde

Mullakin sitä on kyl pääasiassa käsissä ja jaloissa. Kasvojen iho on melko tasainen, samoin vatsa ja selkä. Oon miettiny et auttaiskohan itseruskettavien käyttö mitenkään.. Vaikka voisihan olla että se muuttaisi vai väriä, eikä auttaisi sitä, että siitä tulisi tasaisempi.

Kommentit (3)

JJEMMY

Miulla kans. Oon nyt alkanut epäilemään et oon e-pillereille allerginen (pakkausselosteessa luki että voi tehä ihottumaa) ja lopetin ne. Saas nähä miten käy. Jos se ei lopu ni lääkäriin lähettävä, ei miulla oo aina ollu tällänen iho.

vitney

Mulla on kans :( varsinkin nyt se häiritsee kun sovittelee kaikkia ihania kesävaatteita ja iho on niin ruman laikukas :?
Haluisin myös tietää mistä tämmönen johtuu? Mulla on kyllä vähän huono verenkierto ainakin jaloissa ja käsissä, ne on aina ihan kamalan väriset, mutta voiko sama juttu nyt koko kroppaan vaikuttaa?

ssäde

Mulla on muistaakseni aina ollut vähän tämmönen täplikäs ja epätasaisen värinen iho. Onko muilla ollut tällaista? Mistähän voi johtua ja miten saada sen tasaisemmaksi? Ei oo nimittäin mitenkään kauheen kaunin näköstä. :|

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat