Minkä kokoisia olette? - Terveys ja hyvä olo

mamelukki

Aika henkilökohtainen kysymys, mutta mietin vain että minkä kokoisia ihmiset täällä ovat, kun kaikki tuntuu laihduttavan. Tiedän että on kesä ja pitää päästä bikinikuntoon ja silleen.

viestinä voi myös kertoa pituutenne (ja mainita painon)
sori, jos tää meni pieleen, tee ensimmäistä kertaa äänetystä.

Sivut

Kommentit (186)

mimsberi

en osaa tohon äänestykseen vastata, voisko joku kertoa miten siihen saa oman äänensä? :lol: (aika uusi palstalla vielä :))

Olen tällä hetkellä 73 kg, viel puoli vuotta sitten painoin 83, tavoitteena 65... ja pituutta 164.

marimma
mimsberi
en osaa tohon äänestykseen vastata, voisko joku kertoa miten siihen saa oman äänensä? :lol: (aika uusi palstalla vielä :))

Paina siitä pienestä valkeasta pallosta sen vaihtoehdon kohdalla jonka haluat valita, sen jälkeen sen vaihtoehtolistan alareunasta "äänestä" ja sen jälkeen sun pitäis nähdä tulokset (ne pysyy koko ajan näkyvissä sen takia koska oot jo äänestänyt eikä tule enää sitä valintataulukkoa :))

gnirom

174 ja 70. sais tuota taas pari kiloa pudottaa, parhaimmillaan ollu 65. 68 ois semmoi hyvä. pahimmillaan taas ollu 72, ja se rupee jo näkymään.

amethystine

Tällä hetkellä n. 71 kg, pari kiloa tippunu jo. Sellanen päälle 65 ois tavoite, silloin kun tuon verran painoin, olin tyytyväinen itteeni. Nii ja pituus 180, et eihän mulla ylipainoa ole, mutta nyt onkin kysymys siitä oonko itteeni tyytyväinen.

Sadie

Olen 171cm pitkä ja painoa on sellaiset 62 kiloa tällä hetkellä.. Vähän aina vaihtelee, mutta en ole koskaan edustanut mitään lilliputtisarjaa. :D

marimma
mamelukki
Mä tiesin että kaikki on oikeesti noin pieniä :(
Alkaa oikeen hävettää oma koko (eli 82/180) :evil:
Mutta kyllä mäkin vielä onnistun! :D

Et sä nyt kovin iso itekkään oo. Oot ihan pienenpienen 0.2 yksikköä "liikaa" normaalipainoseks :)

nimim. 163cm ja 80kg ja BMI 30 ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat