Hyviä vinkkejä kiinteytykseen? - Terveys ja hyvä olo

agarina

Pohjelihaksia saa treenattua helposti niin, että nappaa käsipainot käsiin, kädet riippumaan sivuille ja varpaillenousuja sekä jalkaterät eteenpäin että sivuille suunnattuina. 2,5 kilon painot kuulostavat tosin kevyiltä tähän liikkeeseen.

Pakaroihin auttaa mun kokemuksen mukaan parhaiten raa'at askelkyykyt. :D

Käsiä saa treenattua parhaiten yksittäisillä painoilla, kun muistaa tehdä erilaisia liikkeitä eri sarjoissa - ei pumpata illasta iltaan yhtä ja samaa liikettä. Netistä löytyy googlettamalla kaikenmoisia lihaskuntoja. Esimerkiksi hakusanalla "kuntopiiri" löytyy vaikka minkämoista liikesarjaopastusta. :D

Kommentit (2)

heica

Eli onko liikkeitä tai niksejä joilla saisi kiinteämmät lihakset? Ihan kotioloissa. (kotoa löytyy kahdet käsipainot (2,5 kg)) Lihasta olen saannut kevään aikaisella aktiivisella urheilulla, mutta lihakset eivät ole kauniita eikä pitkän kauniita :?
Venyttelyt on muistanut tehdä (pari minuuttia joka lihasta, ok?)

Kyseessä onki enemmän käsi -ja pakara, sekä pohjelihakset.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat