Hyvinvointituotteita apteekista - Terveys ja hyvä olo

Embo

Tein oman topicin apteekin terveystuotteille, jos niistä on tarvetta keskustella.

Itselläni on heti ihan yksityiskohtainen kysymys aiheesta... Tekisi mieleni ostaa probioottikuuri, jos se tasoittaisi vatsaani. :)

Mulla on todennäköisesti stressimahataipumusta ja muutenkin enempi hidas suolisto, ja oon nyt havainnut apteekeissa myytävän probioottituotteen, jota kiinnostaisi kokeilla. Onko kukaan kokeillut tai kuullu näistä Probiootti Plus -kapseleista, joiden pitäisi tasapainottaa suoliston omaa bakteerikantaa ja edistää siten ruoansulatustakin?

http://www.terveyskaupat.net/epages/HameenLuontaistuote.storefront/?Obje... -> Noi probioottikapselit on nyt helmikuussa valittu oikein vuoden 2008 terveystuotteeksi - kai se on meriitti sekin. Ja siksi itekin oikeastaan kiinnostuin kuin lueskelin apteekin lehteä. Hinta on aika tyyris kuitenkin: 22€ purkki, jossa 125 kapselia...

Kommentit (7)

Embo

[size=10]...puhelen mä joskus yksikseni kotonakin, joten ilmentäkööt tämä keskustelutopic nyt vaikka sitä...[/size]

Ostin sitten maitohappobakteerivalmistetta nimeltä Relatabs. Purutabletteja, joiden pitäs tasapainottaa vatsaa... Söin eilen yhden, joten elän vasta toivossa.

Rasberry

Gefilus maitohappobakteerit on myös hyväksi todettuja, eikä kovin kalliitakaan! :) Tottakai lisäksi on hyvä vedellä muita maitohappobakteeria sisältäviä tuotteita, esim. Gefiluspiimää, -jogurtteja tms.

Sea horse

Laitan nyt tänne kysymyksen en tiedä minne muuallekaan kuuluisi..:)

Onko jollakulla tietoa jostain luontaistuotteesta, joka vahvistaisi kynsiä? Mulla on siis todella hauraat kynnet luonnostaan ja toivoisin niiden olevan vahvemmat. Jos ne pysyisivät edes hieman aikaa "pitkinä" (näitä ei saa kasvatettua ehkä kuin parin millin verran ja heti lohkeavat/katkeavat, jos tyyliin osuvat johonkin). Kaiken lisäksi kynteni kasvavat eriiiittäin hitaasti. On tämä kauan jo vaivannut ja siksi kysynkin neuvoja teiltä.

Mitä teette, jotta kyntenne eivät katkea/lohkea ym? Kovettavat kynsilakatkin vain vievät ojasta allikkoon; ainakin minun kynsiäni ne vain haurastuttavat entisestään. Onko olemassa luontaistuotetta, jonka "salainen ainesosa" vahvistaisi kynsiäni? Syön terveellisesti, eikä minulla siis pitäisi olla mitään puutostiloja elimistössäni..... :?

Sea horse
Rasberry
Sea horse, suosittelen biotiinia! Vahvistaa hiuksia, kynsiä ja ihoa.

Siis miksi mä en ole tota tajunnut?! [size=9]Mun heppa syö myös biotiinia, ja se mm. kovettaa kavioita[/size]

Onkohan toi biotiini kamalan kallista? :) [size=9]Hevosten biotiini on...[/size]

Sea horse

Täytyykin heti huomenna käydä ostamassa. Kiitos paljon, Rasberry! :D

Käyn muutaman viikon päästä (tai sitten kun vaikutukset näkyvät) raportoimassa, miten kävi. Olisi ihanaa, jos minunkin kynteni näyttäisivät edes hieman nätimmiltä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat