Ihmeellinen vuoto..?! - Terveys ja hyvä olo

tyhmeliini

Olisikos kellään mitään ideaa mitä tämä tämmöinen tarkoittaa...gynelle en ole vielä ehtinyt, jos vaiva jatkuu niin aika tarvii varmaan varata.. :? .

Eli vessassa käynnin yhteydessä emättimestä tulee pyyhkiessä punaista/ruskeaa "valkovuotoa". Välillä on päässyt alushousuille asti...pillereitä olen syönyt n. 8 kk ja juuri aloitin uuden liuskan, kuukautiset tulivat normaalisti.

Vuoto on melkein kuin sellaista, mitä tulee ennen kuin menkat kunnolla alkaa...nyt semmoista ei kuitenkaan pitäisi kaiken järjen mukaan tulla! Eikä koskaan ennen ole kyllä tullutkaan...

Yhdynnässä en ole ollu pariin viikkoon ja tuo ihmeellinen vuoto on kestänyt arviolta 3-4 päivää...

Kommentit (6)

Emmily_

Mulla on kans nyt ollut vähän tommonen vaiva.. Viimeiset kahdet vai peräti kolmet menkat on ollut lähinnä vaan sellasta ruskeeta vuotoo.. Oon ajatellu et se on vaan joku hormonihäiriö ku oon tässä vaihellu pillereitä ym. mutta nytkin taas sama vuoto alkoi, eikä niillä voi edes olla vielä tekemistä kuukautisten kanssa, koska ne alkavat vasta n. viikon päästä.. Kun tämä vuoto alkoi pari päivää sitten, se oli vaaleamman ruskeata, ja ajattelin että se johtui "rajusta" seksistä. (poikaystävä taisi vahingossa vähän vahingoittaa limakalvojani kynnellään). Myöhemmin vuoto muuttui kuitenkin tummemman ruskeaksi.. :( Mitäköhän tämäkin nyt sitten on. Hiivatulehdukseen en ainakaan usko, kun ei mitään kutinoita tmv. ole ollenkaan. Nyt menen kyllä lääkäriin..! :(

_ankka

Mulla tuli niukkaa ja tummaa välivuotoa. Lääkäri sanoi, että tulehus, mutta kivut jatku ja menin uudestaan. Minulla oli munasarjakysta. Lähti onneksi sitten itsestään pois ilman hoitoa. (tai no ei saanut juosta ja hyppiä, ettei se jotenki muljaha kireelle, joka olis heti leikattava.)

Emmily_

Mun äidillä ja ja tädillä on ollu munasarjoissa kasvaimia.... Voikohan mullakin olla, jos tää johtuu sitten siitä..?
Tosin tätä yleensä on vaan kuukautisten aikana, ja joskus seksin jälkeen, eli vois kai liittyä myös pH-arvojen muutoksiin..(?)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat