stepperi! - Terveys ja hyvä olo

mimmah

kauan kannattaisi päivittäin stepperillä vetästä että tulee tuloksia???onko kellää kokemuksia kuinka nopeasti tulee tuloksia.....=)

Kommentit (13)

-Maya-

varmaan samanlailla kun muillakin laitteilla..ite en oo mikään asiantuntija tosiaankaan, mut jos päivittäin ni sanosin että puol tuntia..sit jos tekee harvemmin ni aikaa vois sitten pidentää..tai mikä estää päivittäinkin tekemästä pidempää aikaa.. :)

Lukretia

Joku liikunnanopettaja oli mun anoppia neuvonut niin, että kolme kertaa viikossa puoli tuntia kerrallaan niin, ettei syke nouse, on hyvä homma.

figaro
Essie
oi ei, minä en edes tiedä mikä on stepperi. *nolostunut* :oops:
Laite, jossa ikään kuin kävellään/poljetaan paikoillaan.

Kyllä sillä voi treenata rauhallista tahtia aivan kuin kävellenkin ja syke ei hirveitä nouse :)

shazzer
tata
Mulla himottais hankkia joku vekotin missä treenata, mut paha vaan ettei oo rahaa :?

Sama täälläkin :? Monta vuotta haaveillu kuntopyörästä tai stepperistä mutta nou mani

Lukretia

Mäkin haluisin stepperin. 50 euroa olen nähnyt sellaisen kaikista yksinkertaisimman mallin maksavan. Siihen vois olla kesällä rahaa, jos sais töitä.

figaro

Minulla oli pystymallin stepperi. En tykännyt. Oli hieman kikkerä vekotin tämän painoiselle. Kevyemmällä ihmisellä varmasti parempi käytössä.

MaiKai

Mä haluisin sellasen pienen stepperin mis ei oo mitään tukitankoo ja mis ne askeleet menis sivulle. Niinku tv-shopissa on se stepperi. Sellasii ei vaa myydä kai missää. En oo ainakaa nähny. Siis pieniä kylläkin mut niis menee askeleet suoraan ja sit ne mis menee sivuille ni ne on isoi. Mut oon kyl ajatellu nii et tuskin mun tulis tehtyy sen kaa himas juurikaa. Tai liian harvoin kuitenkin. Ostin kerran vatsalihaslaitteen ja nyt se on aika pitkään ollu sängyn alla, vaikka sillon mulla oli hyvä suunnitelma tehdä sillä säännöllisesti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat