Naisten kymppi 5/2008 - Terveys ja hyvä olo

pieces

Hei löytyykö täältä muita innokkaita liikkujatyttöjä? Toukokuussa järjestetään taas Naisten kymppi Helsingissä. Mä oon jo monena vuotena halunnut osallistua tollaseen "minimaratoniin", mutta en oo tajunnut aloittaa harjoittelua koskaan tarpeeksi ajoissa ja unelma on jäänyt toteuttamatta tähän asti. Pari päivää sitten ilmoittauduin Naisten kympille ja tulostin 3kk:n nousujohteisen juoksuohjelman, jota olen nyt alkanut noudattamaan. Ois kiva kun täältäkin löytyis asiasta innostuvia - voitais yhdessä jakaa fiiliksiä ja kokemuksia kunnonkohotus -projektin etenemisestä :)

Täältä löytyy juoksuohjelma 2.tason lenkkeilijöille:
http://www.kuntoplus.fi/Crosslink.jsp?d=1235&a=4646

Ja tässä Naisten kympin kotisivut:
www.naistenkymppi.fi

Kommentit (2)

Rasberry

Mä oon 2 kertaa vetänyt naisten kympin, ekan yläasteella ja toisen lukiossa vuosi sitten, muistaakseni. Meitä on aina koulusta lähtenyt kunnon porukka jolkottelemaan :) ja aina on osunut mahtava ilma! Nyt tänä vuonna voi kyllä olla että jää väliin.

leeah

Minä olen tulossa naisten kympille, kaks kertaa aiemmin olen paikalla ollut, tosin osallistuin viimeisimmällä. Lähinnä olen ollut kävelyporukassa katselemassa maisemia :wink: Mutta en tiedä jos sitä ensi kerralla jaksaisi juoksennellakin, sattuisi yhtä kiva ilma kun mitä oli viimekerrallakin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat