Laihdutuspillerit? - Terveys ja hyvä olo

Morgan

Mitäs kokemuksia teillä on näistä painonhallintaa ja hoikistumista edistävistä nappuloista?
Onko niistä oikeasti yhtään mihinkään? :)

Kommentit (8)

vitney

mitä minä ainakin oon noita kaikenlaisia rasvanpolttopillereita ja muita kokeillut niin mitään apua niistä en ole huomannut saavani paitsi päänsäryn. Jotkut kyllä pistäneet välillä mahan toimimaan vauhdilla.

figaro

Täytyy muistaa, et lähestulkoon kaikissa on se, että n. 3kk käytön jälkeen alkaa näkyä tulokset. Nesteenpoistajia ei kannata kovin kauan käyttää, ettei kroppa kuivu tai etteivät ne tee muuten huono mm. elimille.

Itse olen Aqua Slimmereitä käyttänyt joskus ja olivat hyvät. Kuitenkin vastaavan hyödyn saa panostamalla syömisiinsä eli syömällä vaikka selleriä, mansikoita, ananasta ym. joilla on nestettä poistavia vaikutuksia.

takethat

Tiedän joitain ruokahalua hillitseviä lääkkeitä, ilman reseptiä tai sitten lääkärin reseptillä.
Jälkimmäiseen täytyy olla runsaasti ylipainoinen ja se kuulemma on auttanut. En nyt muista sen nimeä kyllä..

Muhun ei tehonnut sellainen luontaistuotemömmö, ne on aika huonoja muutenkin kuulemma.

Ovatko nämä Aqua Slimmerit jotain pillereitä? Mistä niitä saa? :)

el.

Mul on kokemusta ananas strong nimisestä luontaistuotteesta (myydään luontaistuote kaupoissa) jota käytetään painonhallintaan. Hyvin tuo on auttanut laihtumisessa, tosin alussa saattaa ekaks turvottaa vatsaa ja vasta seuraavana päivänä alkaa vilkastuttamaan aineenvaihduntaa.

figaro
takethat
Ovatko nämä Aqua Slimmerit jotain pillereitä? Mistä niitä saa? :)
Olivat ihan luontaistuotehyllyllä tavan marketissa. Löytyy myös Luontaistuotekaupoista.

kis22

Oma mielipiteeni näistä ihmepillereistä on se, että jos oltaisiin oikeasti keksitty toimiva laihduttava pilleri, maailmassa ei olisi ylipainoisia ollenkaan. :roll:

TaskuMyy
kis22
Oma mielipiteeni näistä ihmepillereistä on se, että jos oltaisiin oikeasti keksitty toimiva laihduttava pilleri, maailmassa ei olisi ylipainoisia ollenkaan. :roll:

Mutta nykyajan ihmiset syövät, syövät, syövät ja vielä kerran syövät. kuluttamatta sitä mitä syövät!
Käyvät hamppareita vetämässä ihan sikana, kebabbeja jne... eivätkä kuluta niitä mitä syövät niin toki lihovat...
Ja kaikki eivät usko noihin pillereihin/ei ole varaa noihin..

Vierailija

Mulla on toi tonalin auttanut,mutta epäilenpä,että jos ihminen painaa esim. 200kg niin tarvii vähän järeemmät aseet ku joku pilleri.mut mulla kun on n.10kg liikaa painoo,se kyl näkyy...niin ja kun otan 3 kertaa päiväs pillerin (aamu/päivä/ilta) niin muistankin samalla "tarkkailla" syömistäni...hassu juttu,mut mulle noi pillerit toimii.... sitä sanoo siis ystävätkin...jotka eivät edes tiedä "salaisesta" aseestani :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat