Kirkasvalolaitteet: Wake-up Light..? - Terveys ja hyvä olo

PassionFlower

Onko kenelläkään kokemusta Wake-up Lightista?
Toimiiko? Tykäättekö?

Mites kirkasvalolaiteet yleensäkin, kertoilkaa kokemuksia!
Tää on niin pimeää aikaa, et tarttis valoo elämään.. :wink:
[color=red]
edit: muokkasin otsikkoa -sunlion-[/color]

Sivut

Kommentit (19)

mystify

Joo mua kans kiinnostais kokemukset! Mä en saa ylös itseäni käytännössä muuten kuin niinä harvoina päivinä jolloin paistaa aurinko.. :roll:

Msuh

Itsellä ei ole kokemuksia, mutta isoveli omistaa Philipsin Wake-up lightin, ilmeisesti sen jossa on suurempi valoteho. Kaiketi on ihan tykännyt ja tämä ko. lamppuhan on ihan lääkäreidenkin hyväksi toteama. Ei mikään kamalan halpa, mutta siihen on isoveljen mukaan paljon leppoisempaa herätä kuin herätyskellon pirinään. (Jos valoon ei satu heräämään, herätysääneksi voi säätää vaihtoehtoisesti joko linnun laulua, aaltojen loisketta tai sammakkolammen ääniä 8))

JJEMMY

Mie näin kaupassa tommosen ja herranjestas sentään että se on kirkas! :o Seisoin lampusta varmaan 2 metrin päässä ja kun satuin vilkaisemaan siihen päin niin silmänt sokaistuivat :lol: Herään kyllä ilman tommosta valoakin.

sadettaja

Mäkin oon tommosta Wake-Up lightia himoinnut, varsinkin tuo Msuh:n kuvaus kuulosti houkuttelevalta tavalta herätä! Ja eikös se valo kirkastu pikkuhiljaa, eikä silleen että herää semmoseen tunteeseen, että kirkas valo valaisee koko kallon läpitte.. Tuon laitteen hintaluokka on vaan sellanen, minkä vuoksi en raskisi itse ostaa. Olis ollu ehkä hyvä joululahja -toive. :roll:

Vaikka mimmosta herätysääntä on kokeillu, niin aina se soi yhtä kamalasti korvaan heti aamusta.. varsinkin nyt pimeään aikaan on tosi vaikeeta saada itteensä ylös.

Msuh
sadettaja
Ja eikös se valo kirkastu pikkuhiljaa, eikä silleen että herää semmoseen tunteeseen, että kirkas valo valaisee koko kallon läpitte..

Kyllä, jos laitat herätyksen vaikkapa kello seitsemäksi, se alkaa puoli seitsemältä pikkuhiljaa kirkastamaan valoaan. Jos tuohon valoon ei jostain syystä herää (mikä on aika epätodennäköistä) sammakot alkavat kurnuttelemaan :wink:

camomilla

Sain joululahjaksi kyseisen laitteen koska olen sitä kovasti toivonut. Noi ovat loppu melkein kaikista kaupoista joten mulla kävi tuuri.

Huomenna alkaa arki joten saa kunnolla testattua koneen. Voin sitten kertoa kokemuksia :D

SunLion
hampiainen
Mäkin haluaisin, mut en raaski ostaa kun maksavat niin paljon.. :?
kannattaa pohtia, miten paljon se voisi parantaa elämänlaatua :)

Msuh
marimma
Mut entäs jos se ei toimikkaan? :?
Menee rahat ihan hukkaan.

Myyjä sai ainakin puhuttua minun pääni pyörryksiin lampun suhteen, kun sellaista kävin katselemassa. Kyllä sen toimivuuteen on uskottava, äijä kun suu vaahdossa ylisti :D (Ylistipä vielä kaiken lisäksi erityisesti sitä kaikkein kalleinta versioita :roll:)

marimma

Onko toi niitä tavis kirkasvalo juttuja mitkä vaan pistetään päälle tai pois päältä vai tollasia "herääviä" valoja?

Mä en usko että mä tykkäisin. Mut mieli tekis kokeilla. Mä vaan tuppaan vihaamaan vääränlaista valoa :lol: Joten siitä lampusta vois tulla monta ärräpäätä jos se on väärää väriä tai pitää ääntä tms :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat