Lyönneistä/osumista tulleita "möykkyjä"? - Terveys ja hyvä olo

Reza

niin elikkä parisen viikkoa sitten jouduin nyrkin osuman kohteeksi, osuma oli vissiin tarkoitettu alamahaan, mutta se osuikin häpyluuhun ja toiseen ulompaan häpyhuuleen.
Häpyhuuli meni tietysti todella kipeäksi, tummaksi ja turvonneeksi veren pakkauduttua siihen. Nyt siihen on tullut/jäänyt sellainen arka ja kipeä patti (olisko verihyytymä patti tms, kun se ei kummiskaan tumma ole?)
Ja jostain luin että tuollasia lyönneistä/osumista tulleita patteja ei saisi jäädä kehoon, että ne olisivat haitallisia tai vaarallisia keholle (?)

klitoris ja sun muut ovat kunnossa joten kysymys on vaan tuosta patista.
apua kaipaillaan :shock: :D

Kommentit (5)

click

pesäpalloa pelaavana tyttölapsena jonkun verran osumia oon ottanut. kerran tuli lyönti suoraan sääriluuhun. mustelma tuli, ja luuhun sellainen "patti", joka tuntuu edelleen vaikka tapahtuneesta on jo aika paljon aikaa. en tiiä mikä se on, mut ei oo kipee, eikä oo mitään ongelmia sen kanssa. ei tarvinnut käydä lääkärissä eikä mitään. tosin sinun kannattaa käydä vaikka gynellä jos jotain ilmenee.... :)

agarina
click
pesäpalloa pelaavana tyttölapsena jonkun verran osumia oon ottanut. kerran tuli lyönti suoraan sääriluuhun. mustelma tuli, ja luuhun sellainen "patti", joka tuntuu edelleen vaikka tapahtuneesta on jo aika paljon aikaa. en tiiä mikä se on, mut ei oo kipee, eikä oo mitään ongelmia sen kanssa. ei tarvinnut käydä lääkärissä eikä mitään. tosin sinun kannattaa käydä vaikka gynellä jos jotain ilmenee.... :)

Kippis. Patti löytyy vasemmasta käsivarresta. :D

sadettaja

Mulla on huulessa semmonen patti, ei näy päälle päin, eikä kyllä ole mitenkään muutenkaan vaivannut.. Tämä patti ei kyllä tullut kenenkään nyrkistä, vaan ihan omasta kohelluksesta, vaikka sillon näytinkin aivan turpaansaaneelta. :lol: Häpyhuulesta on sitten paha mennä sanomaan, kai se on hyvä kysästä gynekologilta varmuuden vuoksi.

Reza

niin siis on mullakin sääriluut ihan rosoiset kommelluksien takia :lol:että en niinkun arvista tulleita patteja tarkoita kun niissähän se "möykky" on sitä parantunutta ihoa. hmmm...no jossei se muuten ala vaivata niin tuskin se mikään haitallinen on, kiitoksia :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat