Hyvän olon motivaattoreita! - Terveys ja hyvä olo

pieces

Halusin aloittaa uuden ketjun tällaisella aiheella...
Eli onko sinulla joitakin tiettyjä kuvia, aforismeja, sanoituksia tms. jotka tsemppaavat sinua panostamaan hyvinvointiisi tai ulkonäköösi? Toisin sanoen, minkälaisista asioista saat inspiraatiota huolehtia itsestäsi ja kehostasi? Onko sinulla esikuvia joiden kuvista saat energiaa omaan elämääsi? Kerätään tänne yhdessä kaikenlaisia itseämme motivoivia asioita, kuvia jne. hyvän olon ja kehon suhteen.

Tässä muutama aforismi, joista mä saan voimaa jokaiseen päivään myös vaikeampina hetkinä...

[color=indigo]"Jos haluat loistaa, on kestettävä palaminen."[/color]
-Tuija Rummukainen

[color=indigo]"Sinnikkyys on yksi onnistumisten
perustekijöistä. Koputa tarpeeksi
pitkään ja riittävän äänekkäästi,
niin saat varmasti jonkun jalkeille."

"Jos vuori ei tule Muhamedin luo, Muhamed menee vuoren luo".
[/color]
[color=indigo]"Vain laiskat uskovat lahjoihin, minä uskon kovaan työhön!"[/color]
-Roope Ankka

[color=indigo]"Kaikki matkat alkavat ensi askeleesta."[/color]

Niin ja näiden motivaatiolähteiden ei tarvitse liittyä liikuntaan tai mihinkään tiettyyn naisvartaloihanteeseen tai yleensä ulkonäköön - kaikki omaa hyvinvointia lisäävät tai siihen kannustavat asiat tervetuloa!!

Kommentit (3)

Msuh

^ Tuo kuva minua henkilökohtaisesti ainakin kauhistuttaa :D Suhteellisen sporttisen vartalon tahdon, mutten silti tahdo lihaskimpuksi.
Minua liikkumaan motivoivat aivan arkipäiväisessä elämässä vastaantulevat naiset; aurinkoiset, terveen näköiset ja sopusuhtaisissa mitoissa olevat. Haluaisin jonkun ajattelevan minustakin joskus samalla tavalla, joten lenkkipolku kutsuu taas pikimmiten :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat