menkat & urheilu - Terveys ja hyvä olo

tamuz

heips.

päätin sit vihdoin ja viimein aloittaa sen kuntosalilla käynnin. rupeaa olee jo tota ylipainoa sen verran.. :)

mutta, huomasin että menkat alkaa mutaman päivän päästä ja mulla ne kestää yleensä sen 5-7pv. käytän pelkästään siteitä, en tod mitään sisäisiä suojia.

kysynkin että minkälaisia siteitä olette käyttäneet kuntosalilla urheillessanne jota ei tulisi ohivuotoja tms. mulla on aika runsaat menkat.

jotain omia suosikkeja niiltä jotka käyttää siteitä ni erilaisissa urheiluissa?

Kiios vielä vastauksista.

Kommentit (10)

Mistake

Minä kyllä olen yleensä käyttänyt tamppoonia urheilessani, mutta kerran kyllä sidettäkin. En muista merkkiä, mutta ei mitään ohivuotoja tule kun on kireet housut :D

Mitä vikaa tamppooneissa on?

mandii

^Niin tai kupissa?

En kyllä henkilökohtaisesti voi suositella mitään sidettä urheiluun tai muutenkaan. Kestositeet nyt hautovat persettä vähiten, mutta kun ovat tarpeeksi täynnä, niin kyllä nekin silloin aika inhottavia rättejä ovat.

olematon

jos välttämättä haluaa siteen laittaa vaikka salille ja on ennestään jo runsaat menkat ja siihen sit vielä lisätään se että ponnistelee siellä niin kyllä mä sitten laittaisin joko yösiteen tai jonkun muun tosi imukykyisen. Mut mieluiten mäkin salille lähen tamponin kanssa.

nanni

komppailen edellisiä..varsinkin mulla liikkuessa siteen kanssa, itselläkin on toisinaan aika runsasta, tuntuu oikein kun "lorahtaa" ponnistellessa, siksi on joskus käynyt muutama inhottava tilanne, ja tullut ohivuotoja. :roll:

olematon

^eilen näin just huvittavahkon always-mainoksen missä just painotettiin et siinä on secureguard-reunus, ettei tulis ohivuotoja :lol: että ehkä niitä sitte imukykyisimpinä versioina.

nanni

minä en kyllä enää uskalla käyttää liikkuessa muita kuin tamponeita kun oli mainoksessa miten tahansa superhyperimukykynen side niin en uskalla siihen luottaa. :lol: voihan ne kyllä siis toimiakin, mutta tuntuu vaan niiiiin hankalalta koko ajan pelätä.

tamuz
mandii
^Niin tai kupissa?

En kyllä henkilökohtaisesti voi suositella mitään sidettä urheiluun tai muutenkaan. Kestositeet nyt hautovat persettä vähiten, mutta kun ovat tarpeeksi täynnä, niin kyllä nekin silloin aika inhottavia rättejä ovat.

Hyi hyi, ei mitään kuppia/kippoa.
En voi sietää mitään tuommoisia. Ei mulle ei.

marjutti

taitas tamppooni olla paras ja lisänä vielä side. itellä ainaki näin niin ei pääse ainakaan ohi tuleen ku jumppailee.
jos vuotoa ei ole paljoa niin pelkällä siteellä pärjää, laittaa aika ison ja suht. timmit housut niin pysyy paikallaan.

tietenki pari ekaa päivää jolloin vuoto on yleensä runsainta niin voi olla sieltä pois, ite olen joskus kipujen takia..

olivia p

Mun äiti opetti mulle lapsosena kun menkat alkoi, että yöksi aina paperitaitos peppuvakoon ettei norottele 'kuilua' pitkin lakanoille :roll: joka yö on ollut mulla semmonen ja voin sanoa että toimii, tosin en välttämättä tiedä miten komeesti se paperitukku sitten näkyy housujen läpi :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat