Krapula - Terveys ja hyvä olo

JJEMMY

Miulle ei nykyään tule enää krapulaa ollenkaan. Ehkä vähän semmonen höntti olo ja ei ihan fyysisesti parhaimmillaan mutta ei miulla mee päivä sängyssä maaten ja jaffaa juoden :)

Ja tosiaan tuosta kahden päivän krapulasta, kerran kävi niin että kun lauantaina otin niin sunnuntaina ei ollu minkäänlaista krapulaa mut se iskikin vasta sit maanantaina koulussa :-&

Sivut

Kommentit (64)

olivia p

Voi kyllä tuo on erittäin mahdollista, itellä ollu neljän päivän krapula parhaimmillaan. Joskus se iskee ja joskus taas ei. :) Jos kuitenkin kauan vielä jatkuu niin kannattaa varmaan pistäytyä tohtorilla.

Amorous

Mulla ei ole kuin kerran elämässäni ollut krapula. :D Kaveri juotti mulle lähemmäs 2 litraa kirkkaita. :roll: Ai ku olin hyvässä kunnossa seuraavana aamuna. Pöntön vieressä suunillee asuin. Ja sitten oli pakko lähteä vielä mainoksia jakamaan. Ei ollu mikään kiva päivä. :D Yleensä vältyn kyllä krapulalta. Tekee vaan aina mieli syödä jotain suolasta kun herää seuraavana aamuna. Muuta ei tule. :D

laeh

Minulle ei yleensä tule juuri minkäänlaista krapulaa ellen sitten vedä niin överiksi, että pitää oksentamaan mennä. Jotain aamuväsymystä ei voi varmaan laskea krapulaksi, mutta tavallisesti se on pahinta, mitä minulle tulee. Reilu kuusi kunnon annosta saa vetää, että aamulla edes huomaa olleensa juhlimassa eikä aina sittenkään.

agarina

Mä vihaan krapulaa, koska mulle tulee se a-i-n-a. Ihan aina. Lisäksi tulee vielä migreenikin silloin, jos juomisiin liittyy viiniä.

Mun krapula pahenee aina iltaa kohden, eikä veden juomisestakaan ole mitään apua. Monta suihkua päivän aikana on parasta, mitä olen tähän mennessä keksinyt. Olen myös ollut huomaavinani, että krapula on sitä pahempi, mitä vähemmän on juodessa liikkunut. Jos esim. istutaan iltaa ja juodaan samalla kaatokännit, seuraavat päivät on kamalia. Jos puolestaan ollaan baarissa ja juodaan samalla kun tanssitaan, tuntuu niin kuin hikoilisi osan viinasta pois ennen seuraavaa aamua.

vanja

Missähän iltalehdissä sitä oli, että jollain miehellä oli ollu neljän viikon krapula.. Että hyvin mahdollista tuo sinun tapauksesi :D

papuna

kyllä sitä on kahta päivää kärsitty oikeen kunnolla. heikottaa ja lihakset tärisee.
sillon luulee ettei selviä.on se niin kauheeta...

tietää taas olla rauhallisemmin jatkossa. tosin aina darra ei mulla selity juoman määrällä,vaan muutenkin yleiskunnosta otto hetkellä...

mutta nestehukka ja unen puute on ne pahimmat syylliset

Asphyxia

Eiköhän tuommoinen parin päivän darra ole ihan normaali. Kaverilla kun jatkui krapula viikon verran, niin se meni lääkäriin ja sillä olikin sitten joku liian viinan aiheuttama tauti, johon sai lääkkeet, ja nyt ei sitten saa enää koskaan juoda kaatokännejä.

captive

liljankukka, kyllä minullakin johtuu ihan selvästi krapulat pillereistä. Itselläni on vaan ehkä sen verran onnekkaampi tilanne että kun olen semmoisella viikolla että syön pillereitä, voin juoda mitä vaan eikä tule minkäänlaista darraa, mutta kun on pilleritön viikko niin pienikin olut tekee kamalan krapulan, siis oksentelua, migreeni, väsymys, tärinä jne., ja saattaa jatkua useamman päivän. Ennen kun aloitin pillerit saattoi tulla krapula mutta vaan jos join paljon ja tyhjään vatsaan tms. Tämä tilanne on siksi vaan harmillinen että useammat juhlat on sattunut just sille pillerittömälle viikolle ja sit joko mennään kuivin suin tai kärsitään seuraava päivä...

*marjis*

kuinka voi olla mahdollista? ja tää ei enää oo mitään pientä väsymystä tms. vaan OIKEEN KUNNON HEDARI ja huono olo aina vaan...
onko muille käyny näin?(lauantaina olin siis ottaas) tää on hirviää!!
vitsi jos tästä lähtien käy aina näin, mä en jua enää ikinä...

[color=red][size=9]Muokkasin otsikkoa, täällä voi siis keskustella kaikenlaisesta krapulasta. JJEMMY[/size][/color]

olematon

mullakin on joku lievä kankkuskammo, vaikka joskus siitä joutuu silti kärsimään :D mut yleensä mulla on se aamu aina pahin, ja yleensä koitankin juoda hirmusti vettä ja mennä vaan nukkumaan sen pahimman olon yli. Joku sellanen perushuono olo saattaa olla loppupäivän mut ei mitään ihan kamalaa ellei sit tosissaan oo kiskassu peltiä ihan huolella kiinni.

shazzer

Oonkohan ainoa joka kammoaa aina krapulaa ja koittaa olla juomatta itseään kauheaan kuntoon... :roll: Sopiva känni niin silloinhan se on hauskinta..

enkelin

mulla oli viime sunnuntaina niinkin outo päivä, että mulle ei tullut kunnon krapulaa ollenkaan, se taisi tulla päälle vasta kun menin sit illalla nukkumaan, sillä bileet venähtivät aamuseiskaan :lol:
(tällaista ei ole koskaan ennen sattunut, yleeensä väsähdän jo ehkä kahden aikaan, mutta oli kivat killan vuosijuhlat.)

liljankukka
agarina
Mä vihaan krapulaa, koska mulle tulee se a-i-n-a. Ihan aina.

Sama, valitettavasti. :?

Päänsärkyä mulla ei koskaan ole, mutta jos olen vähänkin ollut humalassa niin voin melko varmasti sanoa että seuraavana aamuna/päivänä sitten moikataan vessanpönttöä ja useasti.. (Oksentelen siis vähän väliä.) Enkä siis koskaan vedä mitään sammumiskännejä tms.

Ja ennen en kärsinyt krapulasta koskaan! Joskus saattoi olla vähän heikko olo, mutta sekin meni hetkessä ohi. Sitten alkoi tää, ihan yhtäkkiä, ja nykyään krapula tulee lähes varmasti. Vaikka kuinka yritän syödä hyvin, juoda paljon vettä, olla sotkematta viinoja keskenään yms.

Kaveri epäili josko tää muutos johtuisi e-pillereistä, nimittäin nää krapulat alkoivat vähän sen jälkeen kun aloitin pillerit. Vaikka ei kai niiden pitäisi tähän vaikuttaa.. :-k Joka tapauksessa, inhoan tätä!

marika_

Niin ja tosiaan, alkoholihan on yksi pahimpia diureetteja, joten oikeastaan nestettä (siis ei-alkoholipitoista) pitäisi tuolloin kiskoa melkein kaksinverroin normi-iltaan verrattuna.

(mutta kukapa nyt käytännössä jaksaa/muistaa tilata vesilasillista joka drinkin välissä? enpä minä ainakaan..)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat