Ärtynyt iho... siellä - Terveys ja hyvä olo

katkos

siistin alapääni ensimmäistä kertaa ja nyt on ilmeisesti ärtynyt koska punaisin "pisteitä" siinä kohtaa :/... mitä teen :/?

Sivut

Kommentit (18)

Rasberry
katkos
siistin alapääni ensimmäistä kertaa ja nyt on ilmeisesti ärtynyt koska punaisin "pisteitä" siinä kohtaa :/... mitä teen :/?

Vastakarvaan sheivaaminen kannattaa tehdä vasta aivan lopuksi, jos sen haluaa tehdä.
Itse laitan aina automaattisesti ajelun jälkeen jotain superhyper paksua voidetta ajeltulle alueelle, esim. Bepanthenia tai Tummelia.

KataTheBlondi

Se on todennäköisesti vain ärtynyt sheivauksesta. Laita jotain rasvaa siihen niin eiköhän punoittavat pisteet häivy.
Vaihdan otsikon kuvaavammaksi niin jokainen tietää mistä on kysymys. :D

ena

Minua häiritsee kun iho on ärtynyt ja nyt myös ihottumaa on ilmaantunut, vaikka en ole sheivannut... Pelottavaa. Mikä tauti sitten lienee :shock:

panthena

myllekin tulee tuollaisia pieniä punaisia näppyjä, mutta vain navan alapuolelle. Ei tosin sääriin:P Koko alapään ajelu on muutenkin kamalinta ikinä, ja kun ne karvatkin kasvaa niin nopeesti takasin, että inhottaa, kun jos joku haluaa koskea, niin siellä on vastassa oko hirmu kova sänki tai näppylöitä. Tosin, jos karvojen antaa kasvaa aika pitkiksi, niin näppylöitä tulee huomataavasti vähemmän.. Ja ainahan haluaisi olla miellyttävän pehmeä ja houkuttelevan tutuinen...

Kiira

Minä tuossa pari viikkoa sitten nypin karvat alapäästä. Voin sanoa, että kävihän se ihan pirun kipeää, mutta ei ole vieläkään sänkeä!! Eikä ärtynyt yhtään, kuten sheivatessa. Oli se sen arvosta, ja jätän kyllä sheivauksen nyt kokonaan pois, valitsen sen kivuliaamman tavan :D Eipähän tarvi koko ajan huolehtia.

Piperr
Kiira
Minä tuossa pari viikkoa sitten nypin karvat alapäästä. --

Apua, kuulostaa kyllä ihan mielettömän kivuliaalta :shock: Siis kuin sä ne nypit? Ihan jollain pinseteilläkö :'o

lily

Mä löysin vihdoin toimivan sheivauskeinon. Vaahdot ei tullut kyseeseen, koska ne ärsyttivät limakalvoja, joten vaihdoin vauvaöljyyn. Sillä sivelen paikat vaahdon sijaan ennen sheivausta, sitten pesu ja lopuksi vielä tuota öljyä ajelluille alueille ja voila, ei näpyn näppyä :D

Kiira

Ihan pinseteillä vaan :lol: Tiedän, kuulostaa ihan hirveältä mutta ei ole kuitenkaan niin paha :lol: 8) Ensimmäinen kerta sattui kyllä paljon, mutta toinen kerta oli jo paljon helpompi. Ja todellakin, tykkään siitä, että sänki tulee paljon hitaammin, ja on jotenkin "pehmeämpää" kuin sheivatessa.
Ainiin, kipua muuten helpottaa paljon se, kun "vetää ihon tiukalle", siitä kohtaa mistä nyppii :D

Amorous
Kiira
Ihan pinseteillä vaan :lol: Tiedän, kuulostaa ihan hirveältä mutta ei ole kuitenkaan niin paha :lol: 8) Ensimmäinen kerta sattui kyllä paljon, mutta toinen kerta oli jo paljon helpompi. Ja todellakin, tykkään siitä, että sänki tulee paljon hitaammin, ja on jotenkin "pehmeämpää" kuin sheivatessa.
Ainiin, kipua muuten helpottaa paljon se, kun "vetää ihon tiukalle", siitä kohtaa mistä nyppii :D

Siis joo. Teen tuota itekki joskus. Mutta mikä urakka siinä on! :shock: Mutta eipä sitte karvat kasva pitkää aikaa. :)

Msuh

Olen joskus miettinyt tuota alapääkarvoituksen nyppimistä. Jaksaisipa joskus ottaa oikein kunnon nyppimissession :lol: Mutta eikö sellaiset genitaalialueen kylmävahaliuskat periaatteessa aja saman asian? :o Onko kellään kokemusta sellaisista?

lily

Miten te nyppijät jälkihoidatte ihoa? Kerran testasin nyppimistä pienelle alueelle kylmäpussilla samalla rauhottaen. Lopuksi desifioin ja laitoin muistaakseni sinkkivoidetta, mutta lopputulos oli hirveintä ikinä. Järkyt punaiset paukamat, jotka kestivät ja kestivät. Luojan kiitos että tajusin testata pienelle alueelle. En edes halua kuvitella miltä olisi tuntunut ja näyttänyt jos olisin kaikki nyppinyt.
Ja siinähän tulee niska tosi nopeesti kipeeksi. Tuolla testikerralla nyppäilin vartin verran ja seuraavana päivänäkin oli vielä niskat jumissa :?

lil_mermaid

apua, mitä teen!! mulla on nyt aivan hirveet paukamat ton sheivauksen jäjliltä. en tiedä, kai kun kiireellä ajelin nii vähän raasto tavallista enemmän :cry: sattuu ja on erittäin pahan näköinen :evil: 2 isompaa paukamaa, ihan kun jotain jätti-finnejä..miten saan ne rauhottumaan/pois?? ja arvatkaahan oliko just sellanen ajankohta millon pitäis TODELLAKIN olla alakerta siistinä ja sileenä. hitto!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat